De multiriem bij de 9000 heeft 2 meelooprollen.
Zijn deze beide hetzelfde? Weet iemand de vervangingsinterval?
Multiriem
-
9000-95
- Donateur

Re: Multiriem
nee, zijn niet dezelfde.
Ik dacht dat het officiele interval om de 100k is. De spanner dan het beste ook meenemen. Maar het hangt natuurlijk ook van de kwaliteit van het spul af (chinese aftermarket of origineel wil nogal schelen ooit). Af en toe de stethoscoop erop dan hoor je ze wel aankomen
Ik dacht dat het officiele interval om de 100k is. De spanner dan het beste ook meenemen. Maar het hangt natuurlijk ook van de kwaliteit van het spul af (chinese aftermarket of origineel wil nogal schelen ooit). Af en toe de stethoscoop erop dan hoor je ze wel aankomen
-
Trädetbor
- Geregistreerd lid
Re: Multiriem
Mooi klusje, heb die van mij voor de kerst gedaan. Makkelijkst als je je binnenschermen verwijderd, dan zie je wat je doet. Bout waar je loopwiel bij de spanner mee vast zit is tegendraads, als in los = vast en andersom. Heb je het speciale tooltje niet om de spanner aan te spannen dan kan je er ook een krik onder zetten. Rustig op spanning brengen en als je klaar bent je krik langzaam laten zakken, zo heb ik het in ieder geval gedaan. Deze heb ik er op gezet, http://shop.speedparts.se/sv/prod/9000- ... 31009.html" onclick="window.open(this.href);return false;