dichte deur
-
bbommel
- Geregistreerd lid
dichte deur
Ik heb een achterdeur, rechts, die niet meer open gaat. Iemand een idee? Het is nl een APK dingetje.
O ja, en ook de rechter koplamp kan niet hoog en laag te verstellen.
O ja, en ook de rechter koplamp kan niet hoog en laag te verstellen.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Re: dichte deur
w.s. is het ijzeren verbindingsstangetje losgeschoten. Deurbekleding eraf (wel lastig als de deur niet open gaat) en stangetje weer vast zetten.
Zowel van binnen als van buiten gaat hij niet meer open?
Zowel van binnen als van buiten gaat hij niet meer open?
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Hmmm lastig, zal dan hoogstwaarschijnlijk het verbindende stangetje zijn. Met wat gepriegel krijg je het deurpaneel er wel af, (bank plat voor sommige schroefjes). Dan zou je er zo bij moeten kunnen en is het relatief eenvoudig om het weer werkend te krijgen. Grootste uitdaging is het deurpaneel....
-
bbommel
- Geregistreerd lid
Is opgelost door forumlid Jansen. Er was een palletje afgebroken. Heeft direct de rest ook gedaan. 
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Goh, aan de reactie te zien was jij wel heel erg blij.
-
Nomen Nescio
- Geregistreerd lid
Hoe heb je de deur uiteindelijk opengekregen? Ben wel benieuwd, heb nl precies hetzelfde... 
-
bbommel
- Geregistreerd lid
Beetje laat maar toch. Deurpaneel eraf gehaald. Eerst raam naar beneden, toen de schroeven. Bleek het plastic palletje te zijn waarmee de stang van het slot vastzat aan de carrosserie . Gelukkig had Jansen nog een palletje, op zijn plaats gedrukt, probleem opgelost.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
ik heb dat stangenwerk naar de knop die boven de vensterbank uitsteekt bij mijn 9000 maar verwijderd. op de een of andere manier zat het toch allemaal niet erg lekker recht voor het gat waardoor het ging wringen en de knop niet goed omhoog komt. ik loop wel het risico dat ik in een soortgelijke situatie terechtkom, maar dat zie ik dan wel