Mistlamp linksvoor "spookt"

1984-1997
Plaats reactie
900 turbo S
Geregistreerd lid

Mistlamp linksvoor "spookt"

Bericht door 900 turbo S » do 30 mar, 2006 8:40

Van mijn 9000 Aero gaat mijn mistlamp linksvoor spontaan aan en uit :shock:
Met de schakelaar ingeschakeld ontbrandt alleen de rechterlamp. Als de lamp gaat branden hoor ik wel een soort klik rechtsonder bij de pasagierstoel waar de zekering kast zit, maar hier zit geen relais. Iemand een idee? Ik dacht zelf dat het het relais zou moeten zijn of dat de schakelaar niet goed is.

Groet,
Marnix

900 turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door 900 turbo S » vr 31 mar, 2006 8:15

Ik heb de stekker in het dashboard losgekoppeld ..... mistlamp gaat nog steeds aan en uit op willekeurige momenten :shock:

Ik hoop dat iemand er een antwoord op.

Gr.
Marnix

RoelTholen
Geregistreerd lid

Bericht door RoelTholen » vr 31 mar, 2006 13:48

900 turbo S schreef:Ik heb de stekker in het dashboard losgekoppeld ..... mistlamp gaat nog steeds aan en uit op willekeurige momenten :shock:

Ik hoop dat iemand er een antwoord op.

Gr.
Marnix
\

Hoi,

Je moet even het lampje eruit halen en de contacten zo buigen dat het lampje stevig vast zit (goed contact maakt).

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » za 01 apr, 2006 20:51

Is hij origineel ingebouwd ? anders kan de installatie ook wel gewoon slecht gebeurd zijn met scotchblokjes bijvoorbeeld. En als dat zo is kun je inderdaad de gekste dingen verwachten.

900 turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door 900 turbo S » zo 02 apr, 2006 9:20

Het is een origineel saab mistlicht (standaard op 9K Aero) welke is ingebouwd in de voorspoiler. Ik zal iid eens het lampje er uit halen en pootjes wat ombuigen, kijken of dat wat helpt.

Bedankt.

Gr.
Marnix

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » zo 02 apr, 2006 11:18

"voor" het ruitensproeierreservoir zitten in een behuizing verschillende relais' en zekeringen. Deze zijn ondermeer van je lampen. Trek eventueel het mistlamp relais er eens uit. Bij ons begon het grootlicht relais kuren te vertonen.

RoelTholen
Geregistreerd lid

Bericht door RoelTholen » zo 02 apr, 2006 11:24

900 turbo S schreef:Het is een origineel saab mistlicht (standaard op 9K Aero) welke is ingebouwd in de voorspoiler. Ik zal iid eens het lampje er uit halen en pootjes wat ombuigen, kijken of dat wat helpt.

Bedankt.

Gr.
Marnix
Wanneer je dit hebt gedaan zal hoogswaarschijnlijk helemaal verholpen zijn. Je kunt het eens proberen door mistlampen aan te zetten en een goede tik te geven tegen de unit die het niet doet licht deze dan op dan weet je voldoende.

Plaats reactie