Beste Saabbezitters,
Ik ben van plan om een saab 9000 uit '91 aan te schaffen. Volgende week zou ik hem zien, maar weet eigenlijk niet goed waar ik op dien te letten bij de aanschaf.
Enige gegevens; het is dus een 9000 2.3 200pk met 180k op de teller, echter de auto heeft een jaar stil gestaan en dient dus eerst een nieuwe apk te hebben en ook een accu. De eigenaar claimt dat de auto altijd goed is onderhouden. de prijs hebben we het niet over gehad, dus dat zou ik ook wat tips over willen hebben. Wat kun je nog vragen voor een auto uit '91?
aankoop tips saab 9000
-
gj900
- Donateur (9x)

