Schade aan de Aero :(

1984-1997
AeroJelmer
Geregistreerd lid

Bericht door AeroJelmer » di 21 feb, 2006 21:32

Bij BMW hebben ze een programma daarmee kan je kijken welke onderdelen op welke modellen passen, en meer info over het betreffende onderdeel.
Heeft Saab dat ook ? Zou iemand dat voor mij op kunnen zoeken ?

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » di 21 feb, 2006 22:47

= epc

Dat lijstje is trouwens exclusief voor de aero en de anniversary. De gewone 9000den hebben een andere versie.

Maare volgens mij is deze nog makkelijk te herstellen, ga eens ff langs bij een schadebedrijf, moet voor minder dan 100 euri gemaakt zijn.

AeroJelmer
Geregistreerd lid

Bericht door AeroJelmer » di 21 feb, 2006 22:54

mits hij in de goeie kleur is .. als t een los stuk is heb je ook weinig te maken met kleurverschil omdat het licht er altijd anders op valt.. meestal valt dat erg mee!

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » di 21 feb, 2006 23:26

Spatbord verbreders zijn ook voor de gewone 9000 te krijgen, heb ik ook gedaan bij mijn 9000 die ik in het verleden heb gehad, de lijsten eraf schroeven en de nieuwe monteren (schroeven op de zelfde manier als de orginele).
Toch denk ik dat je met commandant al heel ver komt........

EJ

AeroJelmer
Geregistreerd lid

Bericht door AeroJelmer » wo 22 feb, 2006 12:49

trollspeed schreef:Spatbord verbreders zijn ook voor de gewone 9000 te krijgen, heb ik ook gedaan bij mijn 9000 die ik in het verleden heb gehad, de lijsten eraf schroeven en de nieuwe monteren (schroeven op de zelfde manier als de orginele).
Toch denk ik dat je met commandant al heel ver komt........

EJ
Ik heb we'l zo'n pot staan.. zal als het mooi weer is die rand er eens proberen af te schroeven.

Plaats reactie