zo trof ik de auto aan.

Saab zelf noemde deze velgen 'Rotor'Sapphire schreef: ↑ma 31 okt, 2022 7:50Overigens zijn dit niet de velgen die ik in m’n hoofd heb als je zegt “turbine”
Ten eerste: gefeliciteerd.klaasj schreef: ↑zo 30 okt, 2022 20:42En er zullen ook vast leden zijn die zeggen wat moet je nu toch met een diesel. Je betaald ongeveer 75 euro per maand meer aan wegenbelasting. Ik rook niet. Ik kom niet in de kroeg. Ik drink alleen op feestjes. Woon alleen. In huis trakteer ik mezelf op een whiskey als ik die gekregen heb voor bewezen diensten. Ben een spaarzaam mens en dan interesseert me die wegenbelasting even helemaal niets want je moet toch iets hebben tochhhhh is het niet. Saabisten veel kijkplezier en als je in de buurt bent mag je best komen koffieleuten en rijden.

Ingelijk Daaf. Kunnen we rustig wat vaker doen. We weten elkaar te vinden. En bij jou is het genieten van alle moois en een goed gesprek. En ja ik krijg inmiddels ook echt wel een gevoel bij de 9=5 ng. Even wennen hoor als je uit de viggen stapt. Maar cruisen dat doet ie heerlijk, vooral na de upgrade van Dion. Hoop dat ik snel tijd heb om het polijstbeurtje even goed te doen. Maar ja. Pensionada en druk zijn hoe is dat te combineren.DV 9-3 schreef: ↑za 05 nov, 2022 18:04Was leuk en goed Klaas, even gezellig 'n broodje eten samen. En die 9-5 diesel, die is in 't echt echt èrg mooi! Gewoon lekker van genieten zo lang je 't leuk vindt. Hopelijk tot snel weer!