Teleurstellende ervaring met een 9-5ng
-
rutgerreinier
- Donateur

Vorig jaar een cabrio gekocht terwijl ik aan het sparen was voor een 9-5 aero.
Deze vakantie kwam ik onderweg op de parkeerplaats in Oostenrijk en mooie 9-5 aero V6 tegen.
Prachtbak
Aangekomen op de camping in kroatie, zie ik mijn buurman met een 9-5 aero turbo4.
Op het eerste gezicht een prachtbak, maar dan zie ik die uitlaat. Althans wat voor uitlaat door moet gaan.
Twee sierstukken en daar achter 2 uitlaatjes. Pfff
Deze vakantie kwam ik onderweg op de parkeerplaats in Oostenrijk en mooie 9-5 aero V6 tegen.
Prachtbak
Aangekomen op de camping in kroatie, zie ik mijn buurman met een 9-5 aero turbo4.
Op het eerste gezicht een prachtbak, maar dan zie ik die uitlaat. Althans wat voor uitlaat door moet gaan.
Twee sierstukken en daar achter 2 uitlaatjes. Pfff
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Re: Teleurstellende ervaring met een 9-5ng
Als dat alles is
Dat zie je zelfs bij Bentley's.
En wees blij dat er tenminste nog een echte uitlaat achter zit en niet zoals bij MB:

En wees blij dat er tenminste nog een echte uitlaat achter zit en niet zoals bij MB:

-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Jemig. Noem je dat een teleurstellende ervaring? [FLUSHED FACE]
Ingrid
*9-5NG 2.0T Aero Exklusiv (2010).
Ingrid
*9-5NG 2.0T Aero Exklusiv (2010).
-
werli
- Donateur (2x)

ik denk dat de echte teleurstelling er was toen hij besefte dat de uitlaat van die NG meer waard is dan de gehele auto die hij zelf rijdt
wat een punt
om over ervaring te spreken : je hebt er naar mogen kijken
mvg werner
wat een punt
om over ervaring te spreken : je hebt er naar mogen kijken
mvg werner
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ik snap de teleurstelling van TS wel: nutteloze sierstukjes. Sierstukjes die lucht versieren, i.p.v. een uitlaatuiteinde. Waarschijnlijk een logische kostenbesparing. Maar tja, 't is natuurlijk 10x niks nie.
Wel leuk dat je zelf toch nog wat aan je NG kunt modificeren. Bijvoorbeeld als je hem toch ombouwt naar Sport Combi. Dan pas je gelijk het uitlaatsysteem even aan, natuurlijk.
Wel leuk dat je zelf toch nog wat aan je NG kunt modificeren. Bijvoorbeeld als je hem toch ombouwt naar Sport Combi. Dan pas je gelijk het uitlaatsysteem even aan, natuurlijk.
-
Spatje
- Donateur (3x)

Die op de camping in Kroatie, was dat op Lanterna? Daar stond een hele aardige zweed met een witte 9-5NG Aero Ik vond z'n wielen een beetje over de top met 20" en iets van 8.5 breed
Kreeg nog een sticker van hem van de Saab Turbo Club Zweden.

Kreeg nog een sticker van hem van de Saab Turbo Club Zweden.
-
millerman
- Donateur (3x)

Deze Zweed? Hij was op zoek naar je op FB!

-
U-Poll
- Donateur (8x)

... als ik de zin "I am looking for him" koppel aan de profielfoto van de man en het hem als het ware hoor zeggen... dan zou ik toch twee keer achter mijn oren krabben voor te reageren... 
-
parma
- Geregistreerd lid
Hij wil gewoon zijn velgen terug 
-
bob_z
- Geregistreerd lid
Ik vind het lelijk en getuigen van foute zuinigheid maar dat geldt voor zoveel merken... SAAB heeft het wel consequent doorgezet en achter de voorschermen ook nog maar een nutteloos stuk plastic geplakt.
Dat laatste kan smaakvol teniet gedaan worden door de Hirsch bodykit... en dezelfde firma heeft ook vast wel een alternatief voor de plastic 'uitlaten'....
voor de rest valt er werkelijk niets aan te merken op het tijdloze en wonderschone design van de auto. Oh wacht... als de auto zwaar beladen is dan wordt het zicht achteruit wel wat beperkt door de lage daklijn... maar daar valt prima mee te leven want te scharen onder de noemer karakter.
Dat laatste kan smaakvol teniet gedaan worden door de Hirsch bodykit... en dezelfde firma heeft ook vast wel een alternatief voor de plastic 'uitlaten'....
voor de rest valt er werkelijk niets aan te merken op het tijdloze en wonderschone design van de auto. Oh wacht... als de auto zwaar beladen is dan wordt het zicht achteruit wel wat beperkt door de lage daklijn... maar daar valt prima mee te leven want te scharen onder de noemer karakter.
-
Spatje
- Donateur (3x)

Thanks Millerman, Ik wist alleen zijn voornaam nog. Heb me gek gezocht op Facebook naar hem.
Hele aardige vent, en niet onbelangrijk, hij heeft heel veel connecties in Zweden voor onderdelen van de NG
Hele aardige vent, en niet onbelangrijk, hij heeft heel veel connecties in Zweden voor onderdelen van de NG
-
rutgerreinier
- Donateur

bob_z schreef:Ik vind het lelijk en getuigen van foute zuinigheid maar dat geldt voor zoveel merken... SAAB heeft het wel consequent doorgezet en achter de voorschermen ook nog maar een nutteloos stuk plastic geplakt.

Is de einddemper van het Hirsch pakket dan ook alleen maar sier?
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Er hangt bij Hirsch volgens mij wel een ander systeem onder, maar het idee blijft hetzelfde 
-
bob_z
- Geregistreerd lid
het uiterste deel lijkt gewoon plastic idd, maar het is een dubbele rand die je ziet, zou die binnenste niet gewoon de echte uitlaat kunnen zijn?
Ach anders weten ze er bij uitlaten.com wel iets moois van te maken... (geen aandelen of enig belang in deze onderneming trouwens)
Ach anders weten ze er bij uitlaten.com wel iets moois van te maken... (geen aandelen of enig belang in deze onderneming trouwens)