Het hoe, waarom en wanneer + wat FAQ's is hier http://9-5sc2012.com/?p=832 te vinden. Enjoy!
Ben van plan om ergens komend jaar nog een keer richting NL te komen, dus wie weet.



Nee, dat kon dus niet. Sterker nog, alle "experts" zijn steeds duidelijk geweest dat dit "nooit" zou kunnen. Zie http://9-5sc2012.com/?p=832" onclick="window.open(this.href);return false; voor het hele verhaal.johnb52 schreef:Dat kon toch al langer?

Het gaat hier om een Zweeds kenteken, niet Duits.christaero schreef:Jawel, want in duitsland rijdt er al langer een op kenteken. (Forummer Remco)

J brought me in contact with two members of the EU parliament who after studying the facts immediately confirmed back to want to help with an appeal as they strongly felt I was being denied my rights as an EU citizen.

