Trouwauto Saab 9-5 NG
-
Bechthum
- Geregistreerd lid
Trouwauto Saab 9-5 NG
Beste Forumleden,
Fijn dat jullie dit bericht even lezen!
Ik ben op zoek naar een trouwauto voor mijn trouwdag op 22 juni 2012. Zelf rijd ik een Volvo s70 en mijn verloofde rijdt in een Saab 900. Mijn vriendin is helemaal weg van de nieuwe 9-5. Ik zou het daarom leuk vinden om in een 9-5 te trouwen. Welke eigenaar kan én wil zijn auto (tegen betaling!) een dagje missen en twee mensen gelukkig maken?
Ik kom uit Zuid-Holland.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Bechthum.
Fijn dat jullie dit bericht even lezen!
Ik ben op zoek naar een trouwauto voor mijn trouwdag op 22 juni 2012. Zelf rijd ik een Volvo s70 en mijn verloofde rijdt in een Saab 900. Mijn vriendin is helemaal weg van de nieuwe 9-5. Ik zou het daarom leuk vinden om in een 9-5 te trouwen. Welke eigenaar kan én wil zijn auto (tegen betaling!) een dagje missen en twee mensen gelukkig maken?
Ik kom uit Zuid-Holland.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Bechthum.
-
Funky Dude
- In memoriam †
Re: Trouwauto Saab 9-5 NG
Bij de dealer in Groningen staat een witmetallic 9-5, is waarschijnlijk wat te ver weg, maar mogelijk is er een dealer dichterbij die zo ëén beschikbaar heeft?
-
Bechthum
- Geregistreerd lid
Bedankt voor je reactie!
Groningen is wel erg ver, maar er zit hier wel een dealer dichterbij. Alleen ik weet niet of de dealer dat ziet zitten en of ze me nu al kunnen garanderen dat ze op de trouwdag een 9-5 NG hebben staan.
Groningen is wel erg ver, maar er zit hier wel een dealer dichterbij. Alleen ik weet niet of de dealer dat ziet zitten en of ze me nu al kunnen garanderen dat ze op de trouwdag een 9-5 NG hebben staan.
-
Retep
- Geregistreerd lid
Kan je niet naar Vlaanderen verhuizen. Dan wil ik nog wel eens met de bruid en bruidegom rondrijden.
De wagen is wel zwart...
De wagen is wel zwart...
-
Spatje
- Donateur (3x)

Misschien een PB naar forummer Basilicum. Die heeft vorig jaar ook een hele mooie aangeschaft. Ik zie hem nooit meer op het forum trouwens....
-
Redaero
- Geregistreerd lid
Als ik me niet vergis stond zijn auto (herkenbaar aan de spatlappen) in het najaar weer te koop bij Harteveld... waar overigens ook een witte 9-5 1.6 te koop staat.
-
Spatje
- Donateur (3x)

Hij was zo enthousiast over z'n aankoop, begrijpen jullie dat nou?
Voor z'n afschrijving had je een leuke trouwerij kunnen organiseren
-
N2024
- Geregistreerd lid
Trouwauto Saab 9-5 NG
Jammer van Basillicum maar in Goes heeft de dealer in elk geval een knappe 9-5
-
Henk-Jan
- Donateur