Je leert wel leven met de tekorten, iedere wagen heeft wel plus en min punten. Dus was niet een kwestie dat hij opeens niet meer beviel. Had trouwens iets van 80.000 km gelopen en ik rij als partikulier nooit auto's boven een ton. Gezien het feit dat de Saab-dealer een speciale versie van VW Golf had met slechts 13.000 km lag een wissel voor de hand. Was trouwens mijn 10e Saab en mijn circa 30e auto dus ik wissel graag van auto
Heeft tot op heden ca. 125.000 euro aan afschrijving gekost exclusief de 5 lease auto's, dus dat valt nog mee.
De grootste financiele sof was trouwens een Saab 9.3 SS 2.2 TDi, maar daar kwam een jonge BMW 320 Ci voor in de plaats, dat maakte weer heel veel goed

