Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6
-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6
Jammur. Dan maar een Saab oldtimer er bij kopen? Bijv. een 95 estate net als ik heb 
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6
Bijzonder jammer
een toonzaalmodel is geen optie?
-
renaat mattheus
- Geregistreerd lid
Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6
Ik overweeg om de mijne te verkopen ... nu het nog kan aan een redelijke prijs ...
-
N2024
- Geregistreerd lid
Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6
Jammer als ge uw nieuwe 9-5 weg doet. Heb nu 3 Saabs. Mijn vrouw vindt dit de max, anders mocht je hem hier parkeren. Saab barbaar!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6
Da's ook niet erg aardig. Iemand die in de periode 2010-2011 het lef heeft gehad om een nieuwe 9-5 te kopen (daar zijn er hooguit 10 van op dit forum) is in mijn ogen eerder een SAABheld. Dat zijn de weinigen die, anders dan in woorden en gedachten maar met zijn eigen kei harde pegels SAAB gesteund hebben. Aan de gemiddelde forummer met een of meer oudere SAAB's, dus mijzelf incluis, hebben ze in Trollhättan weinig gehad het afgelopen jaar.N2024 schreef:Jammer als ge uw nieuwe 9-5 weg doet. Heb nu 3 Saabs. Mijn vrouw vindt dit de max, anders mocht je hem hier parkeren. Saab barbaar!
-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6
Excuseer, u hebt gelijk. Ik heb zelf ook een 2010 Saab trouwens hoor. Dus dan zegt de ene Saabheld het tegen de andere. De mijne is alleen een cabrio, maar maakt op zich niet uit toch? 
-
Retep
- Geregistreerd lid
Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6
Leuk te weten dat ik een Saabheld ben
, zou mijn bankdirecteur daarvoor begrip opbrengen bij het aflossen van de lening
?