Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6

2010-2012
Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid

Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6

Bericht door N2024 » za 24 dec, 2011 12:00

Jammur. Dan maar een Saab oldtimer er bij kopen? Bijv. een 95 estate net als ik heb 8)

brammelo
Geregistreerd lid

Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6

Bericht door brammelo » za 24 dec, 2011 12:03

Bijzonder jammer :( een toonzaalmodel is geen optie?

Gebruikersavatar
renaat mattheus
Geregistreerd lid

Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6

Bericht door renaat mattheus » ma 26 dec, 2011 22:52

Ik overweeg om de mijne te verkopen ... nu het nog kan aan een redelijke prijs ...

Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid

Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6

Bericht door N2024 » di 27 dec, 2011 0:43

Jammer als ge uw nieuwe 9-5 weg doet. Heb nu 3 Saabs. Mijn vrouw vindt dit de max, anders mocht je hem hier parkeren. Saab barbaar!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6

Bericht door nelfrikandel » di 27 dec, 2011 7:32

N2024 schreef:Jammer als ge uw nieuwe 9-5 weg doet. Heb nu 3 Saabs. Mijn vrouw vindt dit de max, anders mocht je hem hier parkeren. Saab barbaar!
Da's ook niet erg aardig. Iemand die in de periode 2010-2011 het lef heeft gehad om een nieuwe 9-5 te kopen (daar zijn er hooguit 10 van op dit forum) is in mijn ogen eerder een SAABheld. Dat zijn de weinigen die, anders dan in woorden en gedachten maar met zijn eigen kei harde pegels SAAB gesteund hebben. Aan de gemiddelde forummer met een of meer oudere SAAB's, dus mijzelf incluis, hebben ze in Trollhättan weinig gehad het afgelopen jaar.

Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid

Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6

Bericht door N2024 » di 27 dec, 2011 10:11

Excuseer, u hebt gelijk. Ik heb zelf ook een 2010 Saab trouwens hoor. Dus dan zegt de ene Saabheld het tegen de andere. De mijne is alleen een cabrio, maar maakt op zich niet uit toch? :O:

Retep
Geregistreerd lid

Re: Besteld : Saab 9-5 Sedan Aero - 2.0 TTiD XWD (190 pk) M6

Bericht door Retep » di 27 dec, 2011 15:10

Leuk te weten dat ik een Saabheld ben :D , zou mijn bankdirecteur daarvoor begrip opbrengen bij het aflossen van de lening :? ?

Plaats reactie