ff een gokje, want je praat in principe slechts over 1,5 maand "winter" en dan is er weer tijd genoeg om de kat uit de boom te kijken
Misschien kom je straks op het idee om 18 inch LM te kopen en kun je die 17 inch velgen mooi voor de winter sloffen gebruiken en nog wat geld vangen voor de zomerbanden van 17 inch
Ik wil toch voorbereid zijn: de wagen wordt pas geleverd eind april, dus het is niet dringend.
Anderzijds is het zo dat de bandencentrales zelf aangaven dat ze voor volgende "winter" opnieuw een soort schaarste verwachten. Het is zo dat er nog niet teveel mogelijkheden zijn in velgen door de 9-5 in aftermarket.
De voorbije twee winters was het niet makkelijk om tijdig aan winterbanden te geraken zodat ik nu al de mogelijkheden uitpluis. Als ik eerlijk ben vind ik de oplossing met de originele velgen het mooist/best. Alleen jammer dat er niet wordt bijgezegd om welke banden het gaat. Het merk zou toch een betere vergelijking mogelijk zijn.