Heb je daar een foto van of een link naar een foto?Barboer schreef:...of leer, dat van Hirsch
dank
Heb je daar een foto van of een link naar een foto?Barboer schreef:...of leer, dat van Hirsch

Ik vind zelf houtfineer maar dan met een zwarte/blauwgrijze waas erover niet verkeerd. Al wordt het wel tijd dat er wat meer individualiseringsmogelijkheden verkrijgbaar worden, dat lijkt me juist in deze klasse én in Europa belangrijk. Je wil toch wat te kiezen hebben als je zestig/zeventig mille aan een auto uitgeeft.renaat mattheus schreef:Dit vind ik inderdaad ook maar niks. Is het zelfde als wat er nu in mijn huidige Vector 'steekt'. Wordt hopelijk vervolgd.

Is toch wel vrij essentieel... Je moet er de hele tijd naar kijken / mee werken. Er is genoeg anders om een auto op te beoordelen maar als het je niet zo gek veel uitmaakt (lees merkemotie speelt minder mee dan bij ons), en meerdere kampen gelijk opgaan zou het dashboard zeker wel de doorslag kunnen geven. Toch?millerman schreef:Als alleen een dashboard een reden is om een auto te laten staan, ben je best kortzichtig toch. Er is ook een hout variant en een lederen uitvoering van Hirsch. Een andere variant komt ongetwijfeld, anders laat je het zelf pianozwart spuiten.
Let wel, dit is niet het standaard dash hier. Ik was bij de introductie afgelopen dinsdag, waarbij slechts een van de drie modellen met dit 'hout' was uitgerust. Het zou zeker niet mijn voorkeur zijn, maar het geeft wel weer een extra keuzemogelijkheid. En de Aziatische smaak wijkt toch wat af van de Europese..t464120 schreef:In Singapore hebben ze het volgende materiaal gebruikt:
Misschien toch maar het matgrijs dan...

Ik hoop van niet want ik juist een nieuwe besteldIn een artikel van Whatcar roepen ze dat modeljaar 2012 een upgrade komt wat betreft interieur