Eindelijk
-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: Eindelijk
Kan er geen slotje op dit topic? Ik ben echt enorm jaloers 
-
Retep
- Geregistreerd lid
Niets afsluiten
, we maken een extra rondje voor je voordeur 
-
Retep
- Geregistreerd lid
Heb je een automaat want ik zag een P staan naast de kilometerteller?
-
gudmundje
- Donateur

Yes automaat
dus wel 179gram co² dus dat gaat een streep door de rekening zijn...
dus wel 179gram co² dus dat gaat een streep door de rekening zijn...
-
Retep
- Geregistreerd lid
Daarom heb ik de manuele gekozen. Mijn echtgenote had graag de automaat gehad, maar ik vertrouwde de 179 gr. niet met de wijzigende autobelasting.
Bovendien vond ik het ook vreemd dat in de brochure van Saab het verbruik van de automaat veel hoger werd aangegeven dan de manuele. Ik dacht zelfs 3l/100 km.
Bovendien vond ik het ook vreemd dat in de brochure van Saab het verbruik van de automaat veel hoger werd aangegeven dan de manuele. Ik dacht zelfs 3l/100 km.
-
gudmundje
- Donateur

@N2024
Merci
Jij gaat er ook één kopen eh ? ik voel het
Het gaat hier nog druk worden
@retep
'tja ik had al een automaat en die zat aan 220gram dus 't is toch een verbetering
Het verbruik zal inderddad wel hoger zijn. De 2.2 tid zoop 10l / 100km. Die was wel getuned en ik rijdt veel stad, en buiten de stad reed ik daarmee nogal sportief...
Ik ga het verbruik bijhouden, maar ik zit nu gemengd op 7l/100km
Merci
Jij gaat er ook één kopen eh ? ik voel het
@retep
'tja ik had al een automaat en die zat aan 220gram dus 't is toch een verbetering
Ik ga het verbruik bijhouden, maar ik zit nu gemengd op 7l/100km
-
gudmundje
- Donateur

Reflector gedemonteerd, op de juist manier geplaatst, beetje tec7 en voila 

-
christaero
- Donateur

Hoe komt het dat je nog een "oude" plaat hebt? Bij aanschaf van een andere wagen ben je in België toch verplicht om een Europese plaat te plaatsen? bv. 1-AER-095.
-
gudmundje
- Donateur

die is in aanvraag...maar onder druk dan maar met de oude platen naar Spa geredenchristaero schreef:Hoe komt het dat je nog een "oude" plaat hebt? Bij aanschaf van een andere wagen ben je in België toch verplicht om een Europese plaat te plaatsen? bv. 1-AER-095.