Motorombouw
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: Motorombouw
mooi, 't is toch een flinke ingreep; en ook nog een beetje rustig inrijden?
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Dat neem ik aan van wel. Ik luister uiteraard goed naar de instructies van de garage … voordat ik de Aero Hirsch ten volle ontketen!
-
U-Poll
- Donateur (8x)

KLAAR!!
De Jonge Hond is weer thuis! De in/ombouw van de motor is goed gegaan, de garagist heeft werkelijk alles nog eens goed gecontroleerd, ding is klaar. Er is werkelijk geen bal te zien, maar toch twee fijne foto's:

Inmiddels al een stukje mee gereden - rijdt prima. De komende dagen ga ik even goed opletten en 'vergelijken' of me iets opvalt. Voor zover: TOP!!
De Jonge Hond is weer thuis! De in/ombouw van de motor is goed gegaan, de garagist heeft werkelijk alles nog eens goed gecontroleerd, ding is klaar. Er is werkelijk geen bal te zien, maar toch twee fijne foto's:
Inmiddels al een stukje mee gereden - rijdt prima. De komende dagen ga ik even goed opletten en 'vergelijken' of me iets opvalt. Voor zover: TOP!!
-
Spatje
- Donateur (3x)

Wat ga je doen met het oude blok? Of heb je dat ingeruild?
-
U-Poll
- Donateur (8x)

De 0 km motor bevalt prima! Het is nog rustiger in het vooronder geworden. Ook lijkt het wat soepeler en daadkrachtiger op te trekken... en ietjes lager verbruik (over 129 jaar heb ik die motor er dus al uit; en met de huidige brandstofprijzen zelfs al komende maand!). Verder geen andere [gekke] dingen tegen gekomen - aanrader dus!
@Spatje: oude blok is (na het strippen van de bruikbare onderdelen) in de oud-ijzer-bak gegaan...
@Spatje: oude blok is (na het strippen van de bruikbare onderdelen) in de oud-ijzer-bak gegaan...
-
Marius0404
- Donateur (7x)

mooi om te lezen. Kun je weer een lekkere vakantierit maken of blijven het electrische ritjes rond de Côte de Woerden?