service parkeersttand

2010-2012
Plaats reactie
trollhans
Geregistreerd lid

service parkeersttand

Bericht door trollhans » do 19 dec, 2019 16:30

Nadat ik de stuurslotblokkade heb opgelost door gewoon de min pool van de accu los te maken en alles te resetten kreeg ik onlangs in de P stand van de automaat de melding:service parkeerstand vereist oid.Iemand ooit gehad en kan dat kwaad.?Het betreft de 6 cil xwd van 2011 met 90000 op de teller..Het gebeurt slechts af en toe dus geen permanente melding.Het blijft toch leuk in een auto te rijden waar al lange tijd geen nieuwe releases op zijn uitgevoerd. Maar verder een zeldzaam betrouwbare auto waar ik zeer tevreden mee ben.

gudmundje
Donateur
Donateur

Re: service parkeersttand

Bericht door gudmundje » vr 20 dec, 2019 16:54

Zelf nooit gehad...zit al over de 200.000

U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door U-Poll » za 21 dec, 2019 17:40

Ik heb ALLES al een keertje gehad bij mijn NG! :roll: ... lijkt je probleem misschien HIER een beetje op?
Ik zit inmiddels op de 280.000km

trollhans
Geregistreerd lid

Bericht door trollhans » ma 23 dec, 2019 18:22

Lijkt inderdaad een beetje op hetgeen U-Pol schrijft.Ik maak me er voorlopig maar niet druk over want die auto doet gewoon alles wat hij moet doen .Dus Perfect rijden !Zat zelf ook te denken of het iets met zeer strenge vorst te maken kan hebben (bv ijsvorming).Zat 2 weken geleden in Noorwegen bij slecht weer,veel sneeuw en ijs en minus 13 gr.Alles echt heel dik dichtgevroren doordat die auto buiten stond.Ook alle parkeersensoren voor en achter sloegen op tilt omdat er overal sneeuw en ijs zat op die sensoren en het leek of ik overal tegenaan botste.Nadat alles een beetje was opgewarmd en een km of 10 had gereden deed alles het weer als normaal.Voorlopig maar even aanzien anders ga ik wel naar Peter in Eersel,mijn Saab steun en toeverlaat in '"neerlands bange dagen"

Plaats reactie