Ondanks al mijn gemopper een 'dingetjes' van de afgelopen jaren, is dit topic toch eigenlijk gewoon een groot hoera naar mijn 9-5NG. HOERA!!
Bezig met inpakken, bijna op weg:

Aankomst bij ons huisje in Noord Italië (Tauriano, Friuli):







[/url
welkom op het forum! U heeft een begerenswaardig wagenparkaero-t schreef: ↑do 21 mar, 2019 22:49
Prachtig, recent v6xwd in bezit. Nog software update en toch maar (afneembare) trekhaak![]()