Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

2010-2012
Plaats reactie
Gebruikersavatar
U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

Bericht door U-Poll » ma 29 okt, 2018 9:20

Nét terug van een weekje (noord) Italië... met de NG uiteraard. Het ding heeft probleemloos zijn werk gedaan, een dikke 3000km zonder een centje pijn. Met 5 personen, volle bagage load (want 3 vrouwen) en suffe dakkoffer - zoefend op de Autobahn met 180km/uur tot en met sluipdoor-kruipdoor kringelweggetjes in de binnenlanden van Italië. HEERLIJK! Met het enorme koppel ging het allemaal heel soepel. Wat is het toch een formidabele auto! Zo jammer dat ze niet meer worden gemaakt.

Ondanks al mijn gemopper een 'dingetjes' van de afgelopen jaren, is dit topic toch eigenlijk gewoon een groot hoera naar mijn 9-5NG. HOERA!!

Bezig met inpakken, bijna op weg:
Afbeelding

Aankomst bij ons huisje in Noord Italië (Tauriano, Friuli):
Afbeelding

Gebruikersavatar
ROSIER
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

Bericht door ROSIER » ma 29 okt, 2018 9:52

Ooit komt de dag dat ik een 9-5ng als Daily zal bezitten...wat een auto!

Gebruikersavatar
V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

Bericht door V6Aero » ma 29 okt, 2018 19:01

Heel mooi, zuinig op zijn!

Gebruikersavatar
jota
Geregistreerd lid

Re: Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

Bericht door jota » zo 11 nov, 2018 19:24

Ter afronding van mijn collectie heb ik deze zomer een 9-5 NG gekocht. Iedereen die hier komt om ons museum te bezoeken vindt het 'echt gemeend' een verschrikkelijk mooie auto en dat vind ik dus ook. 2010 Vector benzine 2.0 grijs met. met getinte achterramen en dezelfde velgen als U poll. Helemaal goed!

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid

Re: Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

Bericht door RoelandV » zo 11 nov, 2018 20:58

Wat mij betreft is dit de ultieme Saab 9-5 NG:

Afbeelding

Gebruikersavatar
ico9-3
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

Bericht door ico9-3 » zo 11 nov, 2018 21:05

Met uitzondering van de motor en bak ;) is die een ttid handbak ;)

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid

Re: Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

Bericht door RoelandV » zo 11 nov, 2018 21:30

@ico9-3: klopt helemaal!

aero-t
Geregistreerd lid

Re: Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

Bericht door aero-t » do 21 mar, 2019 22:49

Afbeelding

[url=https://postimg.cc/0zyhsy8x]Afbeelding[/url

Prachtig, recent v6xwd in bezit. Nog software update en toch maar (afneembare) trekhaak :D

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur

Re: Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

Bericht door gudmundje » za 23 mar, 2019 17:34

Proficiat !

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Wat ben ik blij met mijn 9-5NG!

Bericht door Style&Co » za 23 mar, 2019 19:42

aero-t schreef:
do 21 mar, 2019 22:49

Prachtig, recent v6xwd in bezit. Nog software update en toch maar (afneembare) trekhaak :D
welkom op het forum! U heeft een begerenswaardig wagenpark

Plaats reactie