welkomsverlichting

2010-2012
Plaats reactie
gudmundje
Donateur
Donateur

welkomsverlichting

Bericht door gudmundje » di 30 apr, 2013 16:27

Afbeelding

Als je op de knop met de claxon duwt zouden de lichten moeten aangaan (achterlichten, voorlichten, stoplicht, spiegels...)

maar dat doet ie sinds een tijdje niet meer... en als je blijft duwen gaat hij toeteren

Wie o wie heeft de oplossing.

Retep
Geregistreerd lid

Re: welkomsverlichting

Bericht door Retep » wo 01 mei, 2013 7:04

Software?

tecks
Geregistreerd lid

Bericht door tecks » wo 01 mei, 2013 7:43

Bij mij gaan dan niet de voorlichten branden, maar wel de signature leds, achterlichten en instapverlichting. Ik kan in de instelling ook niets vinden over deze functie. Wellicht kun je de boel eens resetten?

evolver86
Geregistreerd lid

Bericht door evolver86 » wo 01 mei, 2013 14:44

Bij de 9-3 sport sedan/estate is dit te programmeren (net als het patroon van de koplampsproeiers, de spiegels die al dan niet inklappen bij het afsluiten, en een hele rits andere dingen) met de tech bij de dealer. Ik kan me voorstellen dat dat bij de 9-5 niets anders is.

Bij aflevering zat er bij onze 9-3 een boekje bij hoe die dingen allemaal geprogrammeerd moesten worden (ook bijvoorbeeld of de deuren automatisch op slot moeten gaan enzo, en of bij de eerste keer drukken op de open-knop alleen de bestuurders deur open gaat).

gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » do 02 mei, 2013 13:19

Vind ook niets terug in instellingen auto...misschien iets met de afstandsbediening zelf...

Retep
Geregistreerd lid

Bericht door Retep » do 02 mei, 2013 13:35

Aangezien ik vooraan geen leds heb, brandt vooraan de gewone verlichting

gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » wo 09 okt, 2013 10:28

Misterie is opgelost ! :-)

Gisteren in onderhoud geweest en de welkomsverlichting deed het weer.

Thuisgekomen weer niet meer... dus ff nadenken wat we verkeerd zouden hebben gedaan...

Ik had bij vertrek de lichten op 'aan' gezet in plaats vanop 'auto'. Blijkbaar werkt de welkomsverlichting enkel als de hoofdverlichting op auto staat.

Plaats reactie