Wrede Hirsch bestickering op NG-95
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Re: Wrede Hirsch bestickering op NG-95
Die velgen zijn mij teveel bling en zo'n sticker is alleen 'wreed' op de beursstand... 
-
Jack77
- Geregistreerd lid
precies ik zou zo'n sticker ook niet op mijn auto willen hebben, de enige stickers die er op mogen zijn 2 gele stickers met een steigerende eland erop 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Vind de 9-5NG een hele mooie auto, maar dít....
Vrees dat de verkoopcijfers tegen gaan vallen als ik dit zo zie.
Vrees dat de verkoopcijfers tegen gaan vallen als ik dit zo zie.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Ik vind het ook nogal wreed (maar dan in de klassieke betekenis) om dit op een toch behoorlijk sjieke sedan uit de hogere klasse te plakken.
Beetje hoog sjonniegehalte.
Beetje hoog sjonniegehalte.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ach, het is toch leuk op een autoshow, dat geen volwassen vent zou ermee rond willen rijden snappen we allemaal, maar het doet me wel denken aan mijn kindertijd met speelgoed autootjes. Toen vond ik het helemaal te gek, auto's met striping en stickers. Ik had geloof ik zelfs een Classic 900Turbo van Majorette, met heel groot Turbo erop...

Ohh, die staan allemaal op internet, deze dan:

En deze:

Maak me GEK!

Ohh, die staan allemaal op internet, deze dan:
En deze:

Maak me GEK!
-
Jack77
- Geregistreerd lid
Martijn.O schreef:Deze bedoel je?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------>
ja dat is precies de sticker die ik bedoel
-
Trevor
- Geregistreerd lid
"Bling" velgen zijn wel leuk al is er aan die 1 kleinigheidje dat me altijd opvalt: Op een auto met 5 wielmoeren staan 5-spaaks velgen beter. 6 Spaken met 5 moeren is niet symetrisch, net zoals 5 spaaks velgen bij 4 wielmoeren. Bij 5 wielmoeren horen 5/10/15 spaaks velgen.davidjoost schreef: Die velgen zijn mij teveel bling en zo'n sticker is alleen 'wreed' op de beursstand...![]()
Die sticker daarintegen vind ik helemaal niks, net zoals de meeste stickers op de meeste auto's overigens.
-
djairo
- Geregistreerd lid
Waar o waar kan ik deze vinden, zie ze al netjes langs beide zijden onder mijn smoke zijrichtingaanwijzers staan op mijn 9.5 estate !!!Martijn.O schreef:Deze bedoel je?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------>
Frank
-
Garrett
- Lid van verdienste
ff mailen naar degene van stickerland.nl