Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5

2010-2012
Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Re: Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5

Bericht door Henk-Jan » ma 18 okt, 2010 7:26

Ik vind het wel heel zwart hoor, ik had toch iets meer walnoot-verwacht. Jammer, al staat dit ook fantastisch vanaf sommige hoeken.

Gebruikersavatar
Twingo
Geregistreerd lid

Re: Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5

Bericht door Twingo » ma 18 okt, 2010 10:05

Schitterend, dat lichte interieur. Maar natuurlijk ook vreselijk besmettelijk.
Daarom heb ik in mijn lichte 9-3 interieur in ieder geval donkere matten liggen :)
Maar werkelijk een prachtige auto in een mooie kleur.

Gebruikersavatar
De Flok
Geregistreerd lid

Re: Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5

Bericht door De Flok » ma 18 okt, 2010 10:09

Zag de auto net op SU, vind het een enorm chique bak! Vind dit eigenlijk mooier dan een Aero, kan nog niet wennen aan die alu hoepels om de mistlampen heen. Denk dat je dat hout in het echt moet zien om er een goed oordeel over te kunnen vellen, ik denk dat het wel mooi staat. En beige leer, ja dat hoort er gewoon in. Met de juiste spulletjes hou je dat ook heel erg netjes, ook het tapijt.

Gebruikersavatar
Basilicum
Geregistreerd lid

Re: Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5

Bericht door Basilicum » vr 29 okt, 2010 19:54

De Flok schreef:! Vind dit eigenlijk mooier dan een Aero, kan nog niet wennen aan die alu hoepels om de mistlampen heen. .
Iets, dat bij een AERO in diamond silver niet opvalt !

Gebruikersavatar
Ria 9-5
Geregistreerd lid

Re: Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5

Bericht door Ria 9-5 » do 11 nov, 2010 21:13

Mooie kleur. Alleen dat interieur is niet echt mijn smaak.

Plaats reactie