Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5
Ik vind het wel heel zwart hoor, ik had toch iets meer walnoot-verwacht. Jammer, al staat dit ook fantastisch vanaf sommige hoeken.
-
Twingo
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5
Schitterend, dat lichte interieur. Maar natuurlijk ook vreselijk besmettelijk.
Daarom heb ik in mijn lichte 9-3 interieur in ieder geval donkere matten liggen
Maar werkelijk een prachtige auto in een mooie kleur.
Daarom heb ik in mijn lichte 9-3 interieur in ieder geval donkere matten liggen
Maar werkelijk een prachtige auto in een mooie kleur.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5
Zag de auto net op SU, vind het een enorm chique bak! Vind dit eigenlijk mooier dan een Aero, kan nog niet wennen aan die alu hoepels om de mistlampen heen. Denk dat je dat hout in het echt moet zien om er een goed oordeel over te kunnen vellen, ik denk dat het wel mooi staat. En beige leer, ja dat hoort er gewoon in. Met de juiste spulletjes hou je dat ook heel erg netjes, ook het tapijt.
-
Basilicum
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5
Iets, dat bij een AERO in diamond silver niet opvalt !De Flok schreef:! Vind dit eigenlijk mooier dan een Aero, kan nog niet wennen aan die alu hoepels om de mistlampen heen. .
-
Ria 9-5
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw kleurtje voor SAAB 9-5
Mooie kleur. Alleen dat interieur is niet echt mijn smaak.