Opgelet: Vermist... 900i 1991 DH-JS-21

Uw Saab gestolen? Plaats hier een bericht met details van de auto, zodat deze mogelijk snel terug gevonden wordt.
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 24 jul, 2009 12:07

Er is een foto serie van Saab in Adam maar die kan ik zo snel niet weer vinden ,het zo toevallig zijn

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » vr 24 jul, 2009 18:31

Ik dacht dat fotoalbum even te zoeken, maar het topic lijkt verdwenen te zijn.
De fotograaf was in alle geval 'pianoman'.

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » vr 24 jul, 2009 18:38

Wordt tijd dat ze net zoals in Tsjechië van die kentekenplaten nemen die afbreken bij demontage.

Tonnes
Geregistreerd lid

Bericht door Tonnes » vr 24 jul, 2009 19:18

DiedX schreef:Wordt tijd dat ze net zoals in Tsjechië van die kentekenplaten nemen die afbreken bij demontage.
Leuk voor de grappenmakers die er dan tegen aantrappen :(

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » vr 24 jul, 2009 19:19

Dergelijke kentekenplaten hebben ze ook in de U.K. en ik vind het een prima oplossing. :wink:

ammolenaar
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ammolenaar » vr 24 jul, 2009 20:31

Erwin,

Kun je aan de hand van de bekeuringen wat straatnamen noemen. Mogelijk kunnen we daardoor het zoekgebied kleiner maken.

Andy

pianoman
Geregistreerd lid

Bericht door pianoman » za 25 jul, 2009 1:03

Ik heb het even nagekeken: een zwarte classic 900 met DH-JS-21 komt helaas niet voor in mijn AmsterdamSaabclassics-fotoalbum, maar ik zal er op straat naar uitkijken!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » za 25 jul, 2009 2:09

Ik heb m'n kentekenplaten met twee M5 boutjes per plaat vastgezet, om diefstal te ontmoedigen. Popnagels zijn een mooier alternatief bedacht ik later (maar ook minder sterk).

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 25 jul, 2009 11:22

@pianoman, staat die foto,s niet meer online, ik kon ze niet vinden.

pianoman
Geregistreerd lid

Bericht door pianoman » di 28 jul, 2009 1:42

nacra 93 schreef:@pianoman, staat die foto,s niet meer online, ik kon ze niet vinden.
Het forumtopic is er niet meer want de gespottopics worden helaas erg snel opgedoekt.
Maar het classics-in-Amsterdam-album is er nog wel: saabs binnen de ‘milieuzone’ van amsterdam. Nu die milieuzone van de baan is heb ik het album de laatste maanden niet meer zo actief bijgewerkt :oops:, maar ik blijf wel fotograferen.
Er zijn 2 pagina's: de eerste met oorspronkelijk Nederlandse Saabs, gerangschikt op kenteken, de tweede met geïmporteerde Saabs, op datum van eerste toelating in het buitenland.

pianoman
Geregistreerd lid

Bericht door pianoman » di 28 jul, 2009 1:44

dubbel

Van der Laan
Geregistreerd lid

Bericht door Van der Laan » di 28 jul, 2009 8:20

Excuses voor de eerdere foute berichtgeving. Waar ik Amsterdam zei, moet dit Hoorn zijn. Kerkplein te Hoorn om precies te zijn.

Mvg,
Erwin van der Laan

Gesloten