verdachte Saab
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Ruudtw
- Geregistreerd lid
Re: Helaas...
Jammer, jammer, jammer. Iedereen bedankt weer voor het kritisch rondkijken. Ik ben langzamerhand op zoek naar een andere classic 900.Jagga schreef:Helaas heren [...] Lijkt erop dat de nieuwe eigenaar niet zoveel met zijn auto doet... zonde hoor, blijft een mooie bak.
Als iemand nog langs deze verstofte bak komt, wil hij er dan een briefje op doen dat er een potentiële koper voor is?
-
Ruudtw
- Geregistreerd lid
-
Wouter
- Donateur (2x)

Re: Helaas...
Jagga schreef:Is de GD-JX-91 en wel gewoon bekend als Saab bij RDW. In augustus vorig jaar van eigenaar gewisseld en sinds 1993 in NL geregistreerd. Lijkt erop dat de nieuwe eigenaar niet zoveel met zijn auto doet... zonde hoor, blijft een mooie bak.
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
gardeno
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
gardeno
- Geregistreerd lid
-
Joris
- Geregistreerd lid
Hij is van mij!
Ik ben de rechtmatige eigenaar en hij is helemaal niet versloft. Ik hou van dat ding! Ben eind januari op de terugweg van de Sligro met een kapotte dynamo blijven staan, daarna voor mijn werk naar Azië vertrokken en vorige week terug gekomen!
Gisteren gaan kijken en hij is inderdaad vies geworden maar ik had hem op de dag van stilstand nog in de was gezet (waarom gaan ze altijd stuk als ze er net weer mooi uit zien
) dus het zal wel meevallen. Heb eerst mijn cabrio opgehaald en volgende week krijgt de GT een nieuwe dynamo.
Ik doe hem weg - samen met mijn cabrio omdat ik een andere droom ga verwezenlijken.
viewtopic.php?p=401408#401408
Groet, Joris
Ik ben de rechtmatige eigenaar en hij is helemaal niet versloft. Ik hou van dat ding! Ben eind januari op de terugweg van de Sligro met een kapotte dynamo blijven staan, daarna voor mijn werk naar Azië vertrokken en vorige week terug gekomen!
Gisteren gaan kijken en hij is inderdaad vies geworden maar ik had hem op de dag van stilstand nog in de was gezet (waarom gaan ze altijd stuk als ze er net weer mooi uit zien
Ik doe hem weg - samen met mijn cabrio omdat ik een andere droom ga verwezenlijken.
viewtopic.php?p=401408#401408
Groet, Joris