Beste allemaal. Het was mijn eerste uitstapje met jullie en ik moet zeggen: Briljant
Errug leuk gewoon om met een groep saab-mafkezen samen op te rijden en vervolgens een dag te ouwehoeren terwijl je staat te kwijlen van alle mooie wagens, en van het mooie geluid.
Weliswaar ben ik niet tot het bittere einde gebleven, maar toch een perfecte dag gehad. Het Erik v Spelde op weg naar huis ook nog een uurtje laten sturen....er hoeven dus nog maar ...

man te proefrijden in mijn cabrio ( let op: alleen dus diegene die dat kaarsje hebben gebrand voor het op tijd klaar zijn van mijn stage 4 )
Iedereen die nog moet kan zich aanmelden voor de volgende meeting, maar let op : koppelingen zijn voor eigen rekening
Hoop dat jullie ook vinden dat de stage 4 zolas deze er toe nu toe bij mij op zit bij een lpt voor een forse vermogenswinst zorgt...
Na van het koppelingsvoorval te hebben vernomen via de tlelfoon, toch maar even naar Tholen bellen dat de viggen-koppeling en gelijk nadat deze terecht is maar in gezet moet worden....
Aan de organisatie van vandaag ( Desmond ?!? ) : Klasse, en heel erg bedankt.
Aan al de rest behalve Felix : Leuk jullie te ontmoeten en tot een volgende keer.
Aan Felix : He mietje...wat heb jij voor slome bak !!
Eli