mini meeting demontage en sleutellen in rutten

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
tanisha
Geregistreerd lid

mini meeting demontage en sleutellen in rutten

Bericht door tanisha » vr 02 jul, 2010 22:55

de 900ng die door talladega 900 en mij vandaag was opgehaald ontaarde al snel in een mini meeting met veel demontage en sleutelen als gevolg!

het werd al snel een gezellige drukte met talladega 900, jeroengsi, awev, Richard356, degene die het interieur kwam halen (wiens naam ik vergeten ben) en mijzelf en er zijn weer wat saabjes beter en mooier geworden! :mrgreen:

het was een leuk en erg heet dagje ik ben helaas door de drukte en hitte foto's vergeten te maken maar zal morgen nog even een foto plaatsen van hoe de sloop 900ng er nu bij staat

als er meer interesse is naar een sleutel dagje wil ik dit nog een keer gaan houden het was erg leuk, gezellig en leerzaam en zeker voor herhaling vatbaar

tanisha
Geregistreerd lid

Re: mini meeting demontage en sleutellen in rutten

Bericht door tanisha » zo 04 jul, 2010 9:01

hierbij de beloofde foto's van wat er vrijdag achter bleef na de demontage

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

ik wou graag de automaat en kabelboom en verder alles wat ik nodig heb voor de ombouw van de talladega van mijn tante naar automaat
door de se kabelboom moet ik ook de acc gaan over bouwen naar de talladega maar das binnenkort te volgen als project! :wow:

ivanzon
Geregistreerd lid

Bericht door ivanzon » zo 04 jul, 2010 13:42

Was dat die met de 8 mistlampen? Of ga je die ergens anders op hergebruiken

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » zo 04 jul, 2010 22:44

je bedoelt die met die 6 extra verstralers?

dat was mijn engelse en zelfs de vrachtauto's hadden daar respect voor als ik het spul aan deed had ik 800 watt aan lampen aan! :twisted:

die lampen komen in ieder geval niet op de cayenne rode waar op en of ik ze nog een keer ga gebruiken weet ik nog niet ik gooi ze zeker niet weg
ik heb die lampen uit zweden meegenomen ik had daar toen een aantal zo zien rijden en vond het leuk om het ook eens zo te hebben

talladega 900

Bericht door talladega 900 » zo 18 jul, 2010 10:51

ikben erbij als ik kan.

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » wo 21 jul, 2010 14:08

Nou, die moet idd nog uitelkaar,... demonteren = motor eruit etc etc..

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » do 22 jul, 2010 0:38

een demontage dag voor de automaat was niet de bedoeling die blijft intact tot de talladega van me tante er tegen over staat en ik de complete kabelboom, acc en automaat kan over zetten maar dit wordt t.z.t weer een project!

wat wel mijn bedoeling was is een leerzame sleutel meeting waar je met een beetje hulp en gezelschap de dingen kan inbouwen die je al een tijdje hebt liggen en je er niet in kreeg door gebrek aan ervaring of gewoon simpelweg niet wist waar te beginnen! :idea:

Constant
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Constant » di 27 jul, 2010 17:00

Hallo,

ik was eigenlijk nog op zoek naar een ruitensproeierpompje, maar ik weet dus niet of deze NG al op de sloop staat.
Liefst met tankje om te testen en een stekkertje.

Groeten,
Constant

Plaats reactie