Puzzeltocht wordt verzet naar 2011
-
Artemis
- Geregistreerd lid
Re: Puzzeltocht
[]amac?
Bedoelde of iemand van het forum bezig is om er eentje in elkaar te zetten?
Bedoelde of iemand van het forum bezig is om er eentje in elkaar te zetten?
-
Reub
- Geregistreerd lid
Proef ik een nieuwe "verloren land meeting" in de zilte lucht?
Zou wel leuk zijn, was een mooie rit met bizarre finale. Als je het in je hebt, Artemis: ik ben vóór
Zou wel leuk zijn, was een mooie rit met bizarre finale. Als je het in je hebt, Artemis: ik ben vóór
-
Artemis
- Geregistreerd lid
Reub schreef:Als je het in je hebt, Artemis: ik ben vóór
Thanks.
M. (vriendin van Eddie) en mijzelf zijn tot het plan gekomen een puzzelrit te bouwen.
Het verzonnen land was prachtig maar... als twee vrouwenbreinen verenigen dan...
wordt vervolgd...
-
Reub
- Geregistreerd lid
Dat vind ik nou een buitengewoon (lovensw)aardig initiatief; keep up the good work 
-
Artemis
- Geregistreerd lid
Mocht je de komende tijd 2 roodharige dames in een groene 900 classic met twee beeldige hondjes achterin spotten in Zuid-Holland of Utrecht...
dan zijn wij dat.
dan zijn wij dat.
-
Steffie
- Geregistreerd lid
Aaaah een puzzeltocht
?
Net zoiets als dat je vroeger voor je verjaardag deed in het boos, met geheime briefjes aan bomen?
wacht nog heel even totdat ik ook weer een saabje heb!!!
Ik wil meedoen
:D:D:D:D:D ik hou wel van een uitdaging!
Net zoiets als dat je vroeger voor je verjaardag deed in het boos, met geheime briefjes aan bomen?
wacht nog heel even totdat ik ook weer een saabje heb!!!
Ik wil meedoen
-
nacra 93
- Donateur

Vraag maar niet aan die twee om te helpen, dat scheelt heeeeeel veeeeeeeeeel omrijden. 
-
Artemis
- Geregistreerd lid
Ja de lat ligt hoog.
Update: 1e prijs : Fles champagne beschikbaar gesteld door Eddie
Leerzaam: Als er op de kaart en een fort staat aangegeven, kan het zomaar zijn dat er een weiland overheen ligt.
Update: 1e prijs : Fles champagne beschikbaar gesteld door Eddie
Leerzaam: Als er op de kaart en een fort staat aangegeven, kan het zomaar zijn dat er een weiland overheen ligt.
-
MennoB
- Geregistreerd lid
Zie dat het z holland utrecht gaat worden dus ik ben wel erg nieuwschierig geworden wat de resultaten gaan zijn van alle goede tips.....en aangezien het 2 dames zijn met hondjes, komen wij met onze "brave" Jack Russel mee rijden.......tenminste ...... als er ook echt een datum en een route komt natuurlijk 
En als er hulp nodig is.......wij hebben een tom tom.....misschien kan die helpen
Ow en mochten jullie het nog niet weten wij gaan trouwen....dus lijkt me een puzzelrit toch wel de ultieme huwelijkstest???
En als er hulp nodig is.......wij hebben een tom tom.....misschien kan die helpen
Ow en mochten jullie het nog niet weten wij gaan trouwen....dus lijkt me een puzzelrit toch wel de ultieme huwelijkstest???
-
Artemis
- Geregistreerd lid
Ivm trouwplannen van 1 van de puzzelritbouwsters wordt het bouwen tot nader order uitgesteld