Deense Saabmeeting (13-15 mei), reünie 27-6 H'sum

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
RolVer
In memoriam †

Deense Saabmeeting (13-15 mei), reünie 27-6 H'sum

Bericht door RolVer » vr 09 okt, 2009 22:47

Hallo Saabvrienden,

Er speelt al een tijdje de gedachte om hier in Denemarken een Hollandse Saabmeeting te organiseren. Dat tijdje duurt nu al zo'n jaar, omdat er nogal wat georganiseerd zal moeten worden en wie mij kent weet dat ik dat goed wil doen. Ook omdat Ans en ik het alleen zullen moeten organiseren omdat we nou eenmaal in DK wonen.

Waar denken we aan in 1e instantie: Een lang weekend met toer-/puzzeltochten door de omgeving (fraai om heerlijk te toeren), een bezoek aan het Saabmuseum, een bezoek aan het Skodamuseum met als buurman een soort weefmuseum, beide ontzettend leuk opgezet met werkende weefmachines (leuk voor vrouw en man) of een bezoek aan het Trapholtmuseum in Kolding (mooie architectuur), barbeque en spellen. Er zijn mogelijkheden om te kamperen, bed & breakfast en hotel.
Voor het overige is Haderslev een mooie oude stad met leuke kroegen, een dicso en een heuse nightclub voor de deurzakkers onder ons.

Graag wil ik weten of hier belangstelling voor is en zo ja wat jullie een goede tijd zouden vinden. Ik kan me voorstellen dat sommige hun vakantie hier willen beginnen, of pasen of what ever.

Nogmaals dit is een eerste peiling en mocht er belangstelling zijn , dan kan ik een kostenanalyse maken. Ideeën zijn welkom.

Dit treffen zou dan plaats vinden in Haderslev (zuid Jytland) en om een idee te krijgen het is 6½ uur sturen vanuit Utrecht

Groet Rolf (hij denkt zeker niet licht over het organiseren van een meeting)

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 09 okt, 2009 23:32

Ik zou het zeer zeker een leuk initiatief vinden als je dit zou doen. En Zou indien mogelijk ook wle willen komen. 6,5 uur sturen vanaf Utrecht betekend eigenlijk dat een lang weekend goed te doen zou zijn. Vrijdagsochtends gaan rijden. en dan op maandag terug. Lijkt mij goed te kunnen in een Paas of Pinksterweekend.

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » za 10 okt, 2009 16:08

Leuk idee! als het qua planning past, ben ik absoluut van de partij.

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » za 10 okt, 2009 17:21

Hoort dit topic nou eigenlijk hier of bij Saabforum.nl meetings.

Omdat mijn haar vertrokken is, kan niemand zien dat ik ooit blond was.

Groet Rolf (met die laatste opmerking is hij vele forummers te snel af)

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 10 okt, 2009 17:26

Ik wil la een hele tijd een keer naar denemarken, legoland met de kidneren, en vrienden opzoeken in Odense. Ik weet iet of de door jou in gedachte gehouden locatie en route naar één van die twee ligt, maar als dat zo is kan een extra aanleiding zijn voor die trip. Maar dat zou dan in het voorjaar in een van de lange weekenden moeten plaatsvinden, pinkstere, hemelvaart en zo... Een long shot, maar ik sluit het niet bij voorbaat ui...

Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

Legomeet

Bericht door Den Silver Kulen » za 10 okt, 2009 19:12

staat ook op mijn lijstje, wil met de kids naar Legoland, als het uitkomt ben ik er met de aero en de splinternieuwe aero velgen.

tonke40
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door tonke40 » za 10 okt, 2009 19:20

Als ik in die tijd in de buurt ben doe ik graag mee.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 10 okt, 2009 20:16

Leuk idee, zo'n Saabforum meets Denmark meeting.
In het Pinksterweekend heb ik al wat staan in De Marne, maar Pasen kan prima. Zal wel fris zijn om te camperen, maar een B&B is zó gevonden in Denemarken 8)

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » za 10 okt, 2009 20:28

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » zo 11 okt, 2009 0:39

nelfrikandel schreef:Ik wil la een hele tijd een keer naar denemarken, legoland met de kidneren, en vrienden opzoeken in Odense. Ik weet iet of de door jou in gedachte gehouden locatie en route naar één van die twee ligt, maar als dat zo is kan een extra aanleiding zijn voor die trip. Maar dat zou dan in het voorjaar in een van de lange weekenden moeten plaatsvinden, pinkstere, hemelvaart en zo... Een long shot, maar ik sluit het niet bij voorbaat ui...
We hebben hierover al eerder kontakt gehad, maar toen was er een minifrikandelletje op komst. :P
Odense is vanaf Haderslev 25km naar Kolding, daar recths af en dan een half uurtje sturen. Legoland (Billund) idem maar dan bij Kolding linksaf.

Groet Rolf (hij wil ook nog wel eens naar Legoland)

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 12 okt, 2009 0:15

RolVer schreef:We hebben hierover al eerder kontakt gehad, maar toen was er een minifrikandelletje op komst. :P
Odense is vanaf Haderslev 25km naar Kolding, daar recths af en dan een half uurtje sturen. Legoland (Billund) idem maar dan bij Kolding linksaf.
Klopt, ik was alleen de plaatsnaam vergeten... Het leek met toen wel een maakbare trip...
RolVer schreef:Groet Rolf (hij wil ook nog wel eens naar Legoland)
Hmmmm.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 12 okt, 2009 9:14

Als ik/wij het kunnen combineren met Legoland wellicht een aardig idee.

Azul
Geregistreerd lid

Bericht door Azul » di 13 okt, 2009 21:53

Lijkt me geen verkeerd initiatief! Als het past, ben ik misschien ook van de partij!

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 13 okt, 2009 22:44

Lijkt me geen verkeerd initiatief! Als het past, ben ik misschien ook van de partij!

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » di 13 okt, 2009 22:55

Lijkt me geen verkeerd initiatief! Als er voldoende belangstelling is ben ik misschien ook van de partij! :lol:

Groet Rolf (hij wacht nog maar wat reacties af)

Plaats reactie