"Düsseldorf Meet" binnenkort...
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
"Düsseldorf Meet" binnenkort...
Wie gaan er mee ? Wordt weer tijd voor wat leuks met veel saabjes...
Zondag 19 april 2009 vanaf Utrecht
Om een uurtje of 14u ergens op een nog te bepalen plek verzamelen in Utrecht. Vanuit daar rijden we gezamenlijk , met een tussenstop/koffie/aansluitpunt ergens rondom nijmegen, naar Düsseldorf waar we een terrasje pakken als het weer het toelaat.
Aansluitend een lekker etentje in het lekkerste Steakhaus van Düsseldorf EL Lazo in de Altstad..om samen weer terug te "saaben" naar Nederland !
Exacte verzamelplek volgt zo snel mogelijk. En we hopen weer op een "volle bak".....
Arjen
En het lijstje met deelnemers :
1 ArjenH 9-5 Aero
2 De Flok 9-3 2.0t SE
3 Coby01 ....
4 Coenwagner 9-3 Aero
5 Hanm 9-3 Sport Sedan 2.0T Aero
Zondag 19 april 2009 vanaf Utrecht
Om een uurtje of 14u ergens op een nog te bepalen plek verzamelen in Utrecht. Vanuit daar rijden we gezamenlijk , met een tussenstop/koffie/aansluitpunt ergens rondom nijmegen, naar Düsseldorf waar we een terrasje pakken als het weer het toelaat.
Aansluitend een lekker etentje in het lekkerste Steakhaus van Düsseldorf EL Lazo in de Altstad..om samen weer terug te "saaben" naar Nederland !
Exacte verzamelplek volgt zo snel mogelijk. En we hopen weer op een "volle bak".....
Arjen
En het lijstje met deelnemers :
1 ArjenH 9-5 Aero
2 De Flok 9-3 2.0t SE
3 Coby01 ....
4 Coenwagner 9-3 Aero
5 Hanm 9-3 Sport Sedan 2.0T Aero
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Coby01
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
ArjenH
- Geregistreerd lid
overlge ff met Sjoerd en Thomas, als die het geen probleem vinden kan het ook een week later, alleen das wel het paas weekend volgens mij...Coenwagner schreef:Aaah jammer ik kan niet naar die meet, kan het niet 1 week later Arjen?
Ik zit 4 april al in Mannheim, bij Timewarp(Technofeest) En rijd pas zondag weer om 20.00 terug naar huis
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
Coby01
- Geregistreerd lid