Saabmeeting 22 mei in Dokkum
-
Silke
- Geregistreerd lid
Saabmeeting 22 mei in Dokkum
Ik heb de afgelopen week meerder keren contact gehad met de gemeente...helaas helaas...maar wij wonen in Friesland en juist op 15 mei wordt er een elfstedentocht gehouden (Fietsen, motoren en steps) Op zich heel leuk maar de parkeerplaats staat niet tot onze beschikking. Ik heb ook in de buurt niets kunnen vinden, allemaal vol ivm het evenement.
Een week later is geen enkel probleem...dus luitjes roept u maar...
Een week later is geen enkel probleem...dus luitjes roept u maar...
-
Coolbreeze
- Geregistreerd lid
Re: Belangrijk : 15 mei meeting
Is ok. Ik kan dan denk ik wel. Scheelt ook weer een hoop fietsers onderweg......
-
Silke
- Geregistreerd lid
Hoop dat er nog meer kunnen op deze dag...ik ga op elk geval al op de 15de proefzitten op het terras en zal genieten van de elfstedentocht...als kijker 
-
Erik
- Lid van verdienste
Oh dat is jammer.
Ik heb die dag (21e) tenniscompetitie 's ochtends.
Hoe laat gaat iedereen bijeenkomen?
-
turboflix
- Donateur

volgens mij is 15 + 7 = 22 mei...toch?erik schreef:Oh dat is jammer.
-
Silke
- Geregistreerd lid
Wie komt er eigenlijk allemaal
Dat is een vraag van het Hotel ivm de reservering/terras en hij moet evt. dan wat meer personeel in zetten op deze dag...
Dat is een vraag van het Hotel ivm de reservering/terras en hij moet evt. dan wat meer personeel in zetten op deze dag...
-
turboflix
- Donateur

het zag er naar uit dat ik zou kunnen MAAR...helaasSilke schreef:Wie komt er eigenlijk allemaal![]()
veel plezier allemaal!
grtz,
f
-
Niels
- Geregistreerd lid
Ach, zolang ik geen rakelings naast mijn nek gegooide glazen, zoals vorige keer, krijg maakt mij het aantal personeelsleden niet zoveel uitSilke schreef:Dat is een vraag van het Hotel ivm de reservering/terras en hij moet evt. dan wat meer personeel in zetten op deze dag...
-
turboflix
- Donateur

Silke schreef:Gefeliciteerd...en doe je best
zal wel lukken.. moet tegen allemaal oude lullen...
hihi..
-
Coolbreeze
- Geregistreerd lid
Volgt er nog een lijstje van mensen die naar Dokkum komen? Ben er toevallig vanavond nog geweest, wat een geweldige route is het toch!!
-
Silke
- Geregistreerd lid
Ik zou wel met een lijstje willen komen maar helaas weet ik niet wie er komt. Had wel een oproep geplaatst om het even door te geven maar nog geen reactie ontvangen
-
Silke
- Geregistreerd lid
Nog steeds 22 mei vanaf een uurtje of 12