Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
Hanm
- Lid van verdienste
Bericht
door Hanm » di 18 mar, 2008 8:29
Het is weer de hoogste tijd wat mij betreft.
Liefhebbers om mee te gaan?
Het plan: Zondagochtend uurtje of 8:00 richting de Eiffel en de rest volgt vanzelf.
-
bram
- Geregistreerd lid
Bericht
door bram » di 18 mar, 2008 9:21
zou heel graag meegaan, alleen zit dan in Rusland.
jammer, volgende keer beter.
Heel veel plezier. Laten er nou meer mensen mee gaan, het is namelijk echt een ontzettende leuke dag. Ook als je niet de baan op gaat.
Grt
Bram
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » di 18 mar, 2008 9:24
jij ook al Bram?

(ik ben er een weekje later)
ik zou best een keer meewillen naar de Schleife, weet alleen niet of ik dan geschikt materieel heb.
-
bram
- Geregistreerd lid
Bericht
door bram » di 18 mar, 2008 9:26
[quote="jelger"]jij ook al Bram?

(ik ben er een weekje later)
quote]
Gezellig Jelger, ik verblijf een weekje in St. Petersburg. Op visite bij mijn broer.
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » di 18 mar, 2008 9:31
jelger schreef:ik zou best een keer meewillen naar de Schleife, weet alleen niet of ik dan geschikt materieel heb.
Hoeft ook niet! Ook zonder te rijden is het altijd de moeite waard, zelf waag ik mijn auto er liever niet aan, maar meerijden is altijd leuk. En daarnaast is het gewoon ontzettend gaaf om naar al die auto's te kijken en gewoon een gezellig dagje uit.
Greetz,
Dennis
(p.s. ook met de 99 kan je gewoon de baan op hoor

-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » di 18 mar, 2008 9:39
ik weet het. Moet er maar even hard aan werken om em te prepareren, want wil toch wel rijden, net als op Zandvoort. Hoe is het met een automaat eigenlijk, iemand ervaring?
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Bericht
door 93-SS-ARC » di 18 mar, 2008 12:28
jelger schreef:ik weet het. Moet er maar even hard aan werken om em te prepareren, want wil toch wel rijden, net als op Zandvoort. Hoe is het met een automaat eigenlijk, iemand ervaring?
Net als met de F1 op het moment, wat langzamer de bocht in, dus een lagere gem. snelheid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » di 18 mar, 2008 12:31
Met een 9000 (aero) automaat lijkt me wel gaaf hoor, zet je 'm in z'n 3 en gaan met die banaan
Helaas ben ik niet in staat om mee te gaan ivm de studie, het lijkt me gaaf om eens op de nordschleife (mee) te rijden.
Bij deze dus veel plezier!
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Bericht
door Marc van Beek » di 18 mar, 2008 12:54
Lijkt me ontzettend leuk, maar de week daarvoor hebben we al de vermogensmeeting dus zal ik een keuze moeten maken.
Denk niet dat ik van het thuisfront 2 weekenden vrij kan krijgen.
-
Tafi
- Geregistreerd lid
Bericht
door Tafi » di 18 mar, 2008 21:47
Lijkt me gaaf om mee te gaan, alleen mijn 99 durft niet op de ring..Maar ik wil wel een leuk stukje schrijven voor in het clubblad en even sfeer proeven! gr. David
-
TurboJet
- Geregistreerd lid
Bericht
door TurboJet » ma 24 mar, 2008 20:58
Jaaa! ik ga ook mee

-
Hanm
- Lid van verdienste
Bericht
door Hanm » wo 09 apr, 2008 19:10
Nog iets meer dan een week te gaan, tijd voor een schopje

Belangstelling lijkt weer minimaal zoals gebruikelijk, maar voor degenen die dit uitje nog in het achterhoofd hebben: de plannen zijn onveranderd

, enkel duimen voor mooi weer.
-
AcidStyle
- Geregistreerd lid
Bericht
door AcidStyle » wo 09 apr, 2008 20:11
zonde dat ik dit nu pas lees, had erg graag meegegaan naar de ring maar heb helaas andere plannen

Hopelijk dat ik het de volgende keer wat eerder onder ogen krijg, dan heb ik zeker zin om mee te rijden. Altijd leuk op de ring leuk snel spul zien en een paar rondjes sturen is ook nooit verkeerd.

-
pianoman
- Geregistreerd lid
Bericht
door pianoman » do 17 apr, 2008 1:02
-
Hanm
- Lid van verdienste
Bericht
door Hanm » za 19 apr, 2008 14:11
uiterlijk 9:00 vertrek vanaf BP tankstation aan de A27 tussen Houten en Vianen in zuidelijke richting.