Anti slip cursus.
-
Denniz
- Geregistreerd lid
Anti slip cursus.
Na aanleiding van afgelopen meeting lijkt het mij een leuk en zinvol idee om een speciale anti slip meeting te organiseren. Mijn idee is om dit in overleg met traffic control met je eigen auto te doen. Aangezien het erg leuk is om het in een auto van hun te doen maar het mij het meest zinvol lijkt om dit in je eigen auto mee te maken. Aangezien elke auto net weer anders reageerd dan een andere auto.
Mijn vraag aan jullie is eigenlijk voelen jullie hier wat voor en het lijkt mij dan verstandig om dit op relatief korte termijn te realiseren.
Groeten Denniz.
Mijn vraag aan jullie is eigenlijk voelen jullie hier wat voor en het lijkt mij dan verstandig om dit op relatief korte termijn te realiseren.
Groeten Denniz.
-
MXL
- Geregistreerd lid
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
Ik hoop dat je weet wat een aanslag het is op je wielophanging, ik weet van vroeger toen ik een anti-slipcursus deed dat de ophanging tijdens het slippen (en dan vooral tijdens de overgang van gladwegdek naar stroefwegdek) de ophanging het zwaar te verduren kreeg. Dit zou ik mijn 900 classic of mijn 9000 niet expres willen aandoen.
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
Denniz
- Geregistreerd lid
Het is een keuze die iemand zelf maakt. Het lijkt mij juist goed om dit een keer met je eigen auto gedaan te hebben. De kans dat je dan in de toekomst voor verassingen komt te staan word gewoon aanzienlijk kleiner.
Mijn idee is dan ook om bijvoorbeeld voor 1 uur te gaan in combinatie met theorie.
De schade door onkunde is aanzienlijk groter
Ik wil ook contact opnemen met saab nederland en is kijken hoe hun hier over denken.
Groeten Denniz.
Mijn idee is dan ook om bijvoorbeeld voor 1 uur te gaan in combinatie met theorie.
De schade door onkunde is aanzienlijk groter
Ik wil ook contact opnemen met saab nederland en is kijken hoe hun hier over denken.
Groeten Denniz.
-
Denniz
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Is dit wat?
http://www.slippen.net/index.php?id=15& ... articulier