Ook ik ben hier wle voor te vinden, alleen niet het weekend van de 15e november. Wel de twee weekenden erna...
Eli
Vermogensbank
-
eli
- Geregistreerd lid
- Berichten: 72
- Lid geworden op: zo 21 sep, 2003 17:07
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Vermogensbank
If all you have is a hammer, you treat everything like a nail... ( Maslov )
-
900T-R
- Geregistreerd lid
- Berichten: 683
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2003 16:19
- Regio: - kies een regio
Re: Vermogensbank
Juist dàn. Heb je in ieder geval een accurate 'nulmeting' (d.i. vóór de tuning)...doktorevil schreef: Vermogens bank weet ik nog niet, met al dat getuned geweld..
-
Marc
- Lid van verdienste
- Berichten: 3533
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2003 15:13
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Vermogensbank
ok jongens. Het wordt nu wel eens tijd dat we een datum afspreken. De 9-5 is ondertussen hersteld
Wat vinden jullie van dit voorstel?
Zaterdag 22 november
Wat vinden jullie van dit voorstel?
Zaterdag 22 november
-
Injectie
- Moderator
- Berichten: 10578
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2003 20:49
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Vermogensbank
Zaterdag 22 November
1. Marky
2. Desmond (als automaten kunnen op die bank)
1. Marky
2. Desmond (als automaten kunnen op die bank)
Saab rijders zwaaien nou eenmaal. En ook op de fiets kan ik dat niet onderdrukken.
-
Marc
- Lid van verdienste
- Berichten: 3533
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2003 15:13
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Vermogensbank
Hetzelfde geldt voor mij
Zaterdag 22 November
1. Marky (als automaten kunnen)
2. Desmond (als automaten kunnen op die bank)
Zaterdag 22 November
1. Marky (als automaten kunnen)
2. Desmond (als automaten kunnen op die bank)
-
turboflix
- Donateur

- Berichten: 1947
- Lid geworden op: ma 25 aug, 2003 22:23
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: Vermogensbank
Eli en ik willen graag mee met mijn 900T16s en zijn getunede 93 lpt Cabrio maar we kunnen NIET op de 22e....
groetjes van Felix de broer van Eli,kennis van de broer van Jeroen.....etc etc..

groetjes van Felix de broer van Eli,kennis van de broer van Jeroen.....etc etc..
1992 Talladega-red T90016s Tuned by KC performance.(ca 330pk/460 nm )
2000 Jaguar XKR cabriolet, 8cyl supercharged, ca 400pk..:-)
2000 Jaguar XKR cabriolet, 8cyl supercharged, ca 400pk..:-)
-
Maarten
- Lid van verdienste
- Berichten: 2848
- Lid geworden op: za 23 aug, 2003 13:58
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
bram
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1615
- Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 9:34
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Vermogensbank
hoelaat 22 november>?