Saab meeting Roosendaal zaterdag 9 november

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Tissa
Geregistreerd lid

Saab meeting Roosendaal zaterdag 9 november

Bericht door Tissa » zo 03 nov, 2024 19:08

Hoi,

Geen idee hoeveel van de mensen die hier vertoeven ook in de facebook-groep actief zijn, maar aangezien ik geen mensen wil missen, wil ik de meeting hier ook even melden.
Een vriend van mij contacteerde mij of ik samen met hem een meet wilde organiseren in Roosendaal. Daar heb ik mee ingestemd, dus we zijn bezig geweest en hebben iets gepland.
Hij had al in de facebook groep een aankondiging gestuurd en ik ben de aangewezen correspondent voor deze tak (de site).

Datum/tijd:
a.s. zaterdag 9 november om 13:00

Aanmelden is niet nodig, en iedereen is welkom met zijn of haar Saab! Neem iedereen die je kent met een Saab mee en kom gezellig kletsen!

Zien we je dan?

Gr. Thijs

Tissa
Geregistreerd lid

Re: Saab meeting Roosendaal zaterdag 9 november

Bericht door Tissa » zo 03 nov, 2024 19:12

We hebben tot nu toe al een aardige opkomst geschat, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Oelo74
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Oelo74 » zo 03 nov, 2024 21:35

Klinkt goed. Wil graag ff aankomen want ik woon 'om de hoek'. Zal niet al om 13 uur zijn, heb eerst nog andere afspraak staan.

Bedankt voor het doorgeven, ik heb geen Facebook.

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » zo 03 nov, 2024 22:34

Leuk!

Kom je met de 99? Dat zou een mooi gezicht zijn naast mijn 90 :D

Oelo74
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Oelo74 » ma 04 nov, 2024 7:08

Waarschijnlijk wordt het wel de 99 Thijs al mag ik ook graag in de 96 rondtoeteren. Nee hoor, geen keuzestress. En ik heb er maar 2...🙂

ppmaan
Geregistreerd lid

Bericht door ppmaan » ma 04 nov, 2024 8:27

Ik woon in Roosendaal. Met enige terughoudendheid ben ik op t punt gekomen mijn Saab 9-5 te verkopen. Ik kan het project door m’n gezinssituatie niet voortzetten.

Auto staat nu online. Ik wilde op het forum de link delen en kom dit evenement tegen. Bijzonder…

Mogelijk een soort open auto moment (ipv open huis). Dit is wat er te koop staat. Een uniek exemplaar.

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... aign=share

Verkoopprijs: € 5.250,-
Kilometerstand: 462.500 km
Bouwjaar: 09/2000

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » ma 04 nov, 2024 9:49

Mooie auto! Dan zou ik vooral even langskomen!

Tip: even een A4-tje printen met te koop en wat specificaties en die aan de binnenkant van een ruit plakken.

Tot dan

95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 95twinturbo » ma 04 nov, 2024 12:27

Ik ga proberen om even langs te komen. Dat zal afhankelijk zijn van hoe snel het opbouwen voor Elluf Elluf verloopt, het aantal helpende handen wil nog wel eens last minute wijzigen leert de ervaring:)

Chlorix
Donateur
Donateur

Bericht door Chlorix » ma 04 nov, 2024 14:13

Misschien handig om aan te geven waar je precies wil gaan staan, aangezien het nogal groot is (ik neem aan 2e afslag bij de rotonde ipv de 1e afslag).

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » ma 04 nov, 2024 14:36

Ik weet het niet, maar wij zullen ruim van te voren aanwezig zijn. Saabjes zijn niet moeilijk te spotten. :wink:

Oelo74
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Oelo74 » ma 04 nov, 2024 17:44

Chlorix schreef: ↑
ma 04 nov, 2024 14:13
Misschien handig om aan te geven waar je precies wil gaan staan, aangezien het nogal groot is (ik neem aan 2e afslag bij de rotonde ipv de 1e afslag).
Meest voor de hand liggende plek is de grootste parking daar, voor en links van de Skydive. Ik zou dan zover mogelijk achter gaan staan, links v.d. Skydive. Deze parkeerplaats wordt ook voor parkeerders van Rosada gebruikt die geen zin hebben in betaald parkeren. Zij parkeren zo dicht mogelijk bij Rosada aan de voorzijde van het terrein.

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » ma 04 nov, 2024 23:45

Heel leuk, maar ik verwacht dat ik dan nog niet terug ben een tripje. Maar als het kan rijd ik even langs met de 90.

Dorenboost
Geregistreerd lid

Bericht door Dorenboost » di 05 nov, 2024 0:17

Als op miraculeuze wijze mijn 9-5 voor zaterdag voorzien is van een nieuwe thermostaat dan zou ik het wel tof vinden. Zou een mooie testrit zijn voor de nieuwe aanwinst maar ben er bang voor.

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » di 05 nov, 2024 1:03

Heb je al een manier gevonden om koelwater temperatuur via de SID te zien? Anders zal het wel goed komen zolang je rijdt toch?

En anders neem je gereedschap en een thermostaat mee, dan maken we het daar, de mede-organisator is monteur :lol:
Als je geen nieuwe vindt in dit tijdsbestek, even kijken of iemand een werkende thermostaat heeft en m mee kan nemen?

Dorenboost
Geregistreerd lid

Bericht door Dorenboost » di 05 nov, 2024 10:15

Ik ga mijn best doen! Heb een oproepje geplaatst met een schreeuw om hulp en heb de onderdelen net besteld. Dus wie weet tot zaterdag!

Plaats reactie