Saab meet ac de Meern
-
Levykailola
- Geregistreerd lid
Saab meet ac de Meern
Gezien de laaste meet in de Meern alweer een tijdje geleden is.
Had ik t idee om er weer eentje te organiseren en wel op zaterdag 23-11-24 aangezien dit ook mijn verjaardag is wat is een beter cadeau als een meet met liefhebbers van het merk Saab
AANVANG ROND 13.30
AC restaurant in de Meern, adres Meerndijk 59, 3454 HP De Meern.
Als er intresse is graag even een reactie hieronder pb'tje mag ook dan, zodat ik weet hoeveel man ik verwachten, Koffie en thee kan geregeld worden vanuit me eigen kofferbak mag het mooi weer worden en super gezellig en druk toiletten en eet gelegenheden zijn bij de locatie aanwezig
Had ik t idee om er weer eentje te organiseren en wel op zaterdag 23-11-24 aangezien dit ook mijn verjaardag is wat is een beter cadeau als een meet met liefhebbers van het merk Saab
AANVANG ROND 13.30
AC restaurant in de Meern, adres Meerndijk 59, 3454 HP De Meern.
Als er intresse is graag even een reactie hieronder pb'tje mag ook dan, zodat ik weet hoeveel man ik verwachten, Koffie en thee kan geregeld worden vanuit me eigen kofferbak mag het mooi weer worden en super gezellig en druk toiletten en eet gelegenheden zijn bij de locatie aanwezig
-
Luud
- Donateur (8x)

Re: Saab meet ac de Meern
Goede herinneringen aan.....leuk dat je dit oppakt. Ik heb nog geen zicht op 23 november, maar houdt dit topic in de gaten. 
-
WilNiks
- Geregistreerd lid
Ik abonneer op dit onderwerp. Woon om de hoek en ben wel nieuwsgierig.
-
FSC
- Geregistreerd lid
Dat is ook mijn verjaardag!
Maar meetings vind ik niet meer zo leuk als 15 jaar geleden dus ik skip.
Maar meetings vind ik niet meer zo leuk als 15 jaar geleden dus ik skip.
-
kimmel
- Donateur (2x)

Leuk dat er weer eens een meeting komt. Ik ben van de partij !
-
ReinO
- Donateur (2x)

superleuk en altijd wel wat moois te zien en tenminste een kop bij de forumnaam:
\wel jammer dat er niet meer vrouwen bij zijn trouwens
- sorry voor de mannen hoor- .
\wel jammer dat er niet meer vrouwen bij zijn trouwens
- sorry voor de mannen hoor- .
-
Oosthoek
- Donateur

Potdorie het lijkt me een feestje maar ook ditmaal kan ik weer niet 
-
Levykailola
- Geregistreerd lid
Leuk dat iedereen zo positief reageert hopelijk bereikt het nog wat meer mensen en word het nog gezelliger delen mag word gewaardeerd
alvast bedankt en tot de 23ste groet Levy
-
vel0city
- Donateur (2x)

Heb je het ook al in de Facebook-groep van het forum geplaatst? Grote kans dat de opkomst dan wel wat groter wordt dan dat je het alleen hier op het forum zelf aankondigt 
-
davidd
- Donateur

Ik zet het in mijn agenda! In het verleden waren de meeting in De Meern altijd leuk, dus ondanks dat het tegenwoordig wat verder rijden is voor me, probeer ik erbij te zijn!
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Afhankelijk van hoe het weer tegen die tijd is, kom ik ook wel even langs met (waarschijnlijk) de 95v4.