Ik zie al weken lang uit naar deze dag. Thuis lachen ze er om, maar ik kan haast niet wachten. De lente in mijn bol, zoiets. En elk jaar op 01 maart valt het me tijdens dat heerlijke eerste ritje op hoeveel andere klassiekers ik juist op die dag tegen kom. Blijkbaar ben ik niet de enige die op 01 maart weer met veel plezier voor het eerst de weg op gaat. 't Is dan wel geen officiële meeting, maar het aantal deelnemers aan deze niet nader gespecificeerde landelijke lentekriebelrit is volgens mij behoorlijk groot
Lentekriebels op 01 maart
-
olav99
- Donateur (3x)

Lentekriebels op 01 maart
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk weer zo ver: het Saabje mag na 3 maanden stilstand (overgangsregeling voor klassiekers) de weg weer op!
Ik zie al weken lang uit naar deze dag. Thuis lachen ze er om, maar ik kan haast niet wachten. De lente in mijn bol, zoiets. En elk jaar op 01 maart valt het me tijdens dat heerlijke eerste ritje op hoeveel andere klassiekers ik juist op die dag tegen kom. Blijkbaar ben ik niet de enige die op 01 maart weer met veel plezier voor het eerst de weg op gaat. 't Is dan wel geen officiële meeting, maar het aantal deelnemers aan deze niet nader gespecificeerde landelijke lentekriebelrit is volgens mij behoorlijk groot
Ik zie al weken lang uit naar deze dag. Thuis lachen ze er om, maar ik kan haast niet wachten. De lente in mijn bol, zoiets. En elk jaar op 01 maart valt het me tijdens dat heerlijke eerste ritje op hoeveel andere klassiekers ik juist op die dag tegen kom. Blijkbaar ben ik niet de enige die op 01 maart weer met veel plezier voor het eerst de weg op gaat. 't Is dan wel geen officiële meeting, maar het aantal deelnemers aan deze niet nader gespecificeerde landelijke lentekriebelrit is volgens mij behoorlijk groot
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Re: Lentekriebels op 01 maart
Nog een paar nachtjes voor jou. De afgelopen 1,5 week heb ik al best weer veel 40+ auto’s zien rijden. Amerikanen, paar DS’en, open Britten... het voorjaar begint lekkere vroeg dit jaar. Met m’n 95 kon ik ook al eerder de weg op, vorige week zaterdag. Heerlijk na die winterstop 