Interesse Doe het Zelf Sleutelmeeting
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Interesse Doe het Zelf Sleutelmeeting
Twee jaar geleden organiseerde Werli een sleutelmeeting in Roosendaal (viewtopic.php?f=52&t=138162). Ik vond het erg geslaagd en leerzaam (even los van het feit dat iemand het nodig vond een intercooler te gappen) en vroeg me af wat de animo is om weer zo'n meeting op te zetten. Nou ben ik zelf welwillend maar heb helaas niet de kennis en ervaring om anderen bij te staan. StefanR had ook wel interesse dus meteen maar de koe bij de horens gevat. Als er voldoende animo is dan wil ik dit graag organiseren.
Wat: zelf sleutelen aan je auto, onder begeleiding van andere enthousiaste forummers
Locatie: een DHZ garage op een nader te bepalen locatie (Rotterdam?)
datum: medio juni?
kosten: vorige keer was het 25 euro maar begreep van Werli dat dit krap was
Een mooie gelegenheid op de upgrade die je al zo lang op de plank hebt liggen in te bouwen of aan die klus te beginnen die je alleen niet kan klaren.
Wie doet er mee?
Wat: zelf sleutelen aan je auto, onder begeleiding van andere enthousiaste forummers
Locatie: een DHZ garage op een nader te bepalen locatie (Rotterdam?)
datum: medio juni?
kosten: vorige keer was het 25 euro maar begreep van Werli dat dit krap was
Een mooie gelegenheid op de upgrade die je al zo lang op de plank hebt liggen in te bouwen of aan die klus te beginnen die je alleen niet kan klaren.
Wie doet er mee?
-
Robinson1
- Donateur (3x)

Re: Interesse Doe het Zelf Sleutelmeeting
Mijn Saabje is uit 1984, dus Rotjeknor gaat het niet worden
Desalniettemin, een mooi en nuttig initiatief
Desalniettemin, een mooi en nuttig initiatief
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Haha, we gaan niet in het centrum onder de Erasmusbrug sleutelen hoor 
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Toch nog maar even een schopje.
Nog mensen interesse?
Nog mensen interesse?
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Ja, en als er weinig animo is dan weten jij en ik ook nog een mooie sleutelplek met begleiding.
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Inderdaad, het lijkt er op dat het JBR Autoservice gaat worden.
-
mstffr
- Geregistreerd lid
Hi,
Ik ben een Saab/auto liefhebber maar heb geen technische kennis en geen ervaring met sleutelen.
Daarom ben ik hard op zoek naar iemand die (betaald) mij hierbij wil helpen.
Het past misschien niet helemaal binnen dit onderwerp, maar als er dus genoeg ervaren sleutelaars bij zijn heb ik interesse.
Ik ben een Saab/auto liefhebber maar heb geen technische kennis en geen ervaring met sleutelen.
Het past misschien niet helemaal binnen dit onderwerp, maar als er dus genoeg ervaren sleutelaars bij zijn heb ik interesse.
-
roland900NG
- Geregistreerd lid
Leuk idee, alleen heb zelf op dit moment niets te sleutelen maar ik kom graag even langs om te komen kijken naar dit leuke idee.
-
decramy
- Donateur

Herkenbaar. Bij een normale garage blijf je de monteur niet op zn vingers kijken, maar ik zou dat maar al te graag doen puur om er van te leren.mstffr schreef:Hi,
Een APK-keuring meelopen om zo de zwakke plekken te achterhalen en te weten waar ik zelf zou kunnen beginnen...
-
mstffr
- Geregistreerd lid
[]Inderdaad... Lijkt me een mooi businessmodel voor garagebedrijven om de klant mee te laten kijken en iets te leren tegen een kleine meerprijs.
Reden: Quote verwijderd
-
sjaakdaak
- Donateur

Zo ging mijn allereerste APK: een bejaarde keurmeester die het maar wat leuk vond om mij te laten zien hoe het eraan toe ging. Was ook gelijk de laatste keer dat ik hem zag helaas.
Sleutelen met technisch onderlegd volk is altijd leuk. Als er een plan is hoor ik het graag.
Sleutelen met technisch onderlegd volk is altijd leuk. Als er een plan is hoor ik het graag.
-
Olle 2.1
- Donateur (8x)

Dat lijkt mij een vrij slecht businessmodelmstffr schreef:Inderdaad... Lijkt me een mooi businessmodel voor garagebedrijven om de klant mee te laten kijken en iets te leren tegen een kleine meerprijs.
Maar als klant lijkt het me wel leuk ja.
-
decramy
- Donateur

Haha, in het begin zal het goed gaan... Maar daarna? 
-
a3426rage
- Geregistreerd lid
Je zal veel mensen hebben die denken van oh dat kan ik ook, waarna ze weer met nog meer kapotte dingen terugkomen ik zeg KACHING.
Verstuurd vanaf mijn OnePlus One custom ROM Android N
Alex White
Verstuurd vanaf mijn OnePlus One custom ROM Android N
Alex White
-
ralph_m
- Donateur (5x)

Leuk idee, al kom ik dan waarschijnlijk niet sleutelen, maar even banden trappen.
Mijn sleutelklussen zijn momenteel niet mobiel
.
Tip voor de lokatie: Gusto auto club in Schiedam. 3 bruggen, normaliter alleen voor leden maar wellicht af te huren?
Mijn sleutelklussen zijn momenteel niet mobiel
Tip voor de lokatie: Gusto auto club in Schiedam. 3 bruggen, normaliter alleen voor leden maar wellicht af te huren?