VERVALLEN: Animo voor rondrit/meeting Zuid Holland ?
-
FredH
- Geregistreerd lid
VERVALLEN: Animo voor rondrit/meeting Zuid Holland ?
In topic viewtopic.php?f=52&t=150116&p=1666695#p1666695" onclick="window.open(this.href);return false; opperde ik het idee eventueel een rondrit/meeting in Zuid Holland te organiseren.
Om zaken overzichtelijk te houden start ik een apart topic om te zien of ik pak hem beet een stuk of 15 deelnemers kan vinden. Zo ja werk ik het nader uit en prik ik een datum.
Rondrit die ik me voorstel zou in de omgeving van Delft starten, om via Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, Schipluiden, Den Hoorn en de kassen in het Westland te eindigen in Hoek van Holland. Dit voor een belangrijk deel via "toeristische routes" en landelijke omgeving die je in deze omgeving niet (meer) zou verwachten.
Wie heeft hier zin in ?
Om zaken overzichtelijk te houden start ik een apart topic om te zien of ik pak hem beet een stuk of 15 deelnemers kan vinden. Zo ja werk ik het nader uit en prik ik een datum.
Rondrit die ik me voorstel zou in de omgeving van Delft starten, om via Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, Schipluiden, Den Hoorn en de kassen in het Westland te eindigen in Hoek van Holland. Dit voor een belangrijk deel via "toeristische routes" en landelijke omgeving die je in deze omgeving niet (meer) zou verwachten.
Wie heeft hier zin in ?
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Re: Animo voor rondrit/meeting Zuid Holland ?
Ik heb er zin in! Dan neem ik mijn auto,mijn meisje en mijn fotocamera en mijn goede humeur mee en dan maken we er een leuke dag van.
-
Paskalius
- Donateur

Zoals in het andere topic aangegeven, leuke rit. Nu hopen op een vrij weekend met veel zon en +10gr...
-
stefanR
- Donateur (2x)

Als ik vrij ben dan ben ik van de partij. En idd net als paskalius als het lekker weer is met t dak eraf.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Ik ben aan! Als je hulp nodig hebt met het schrijven van een route, holler!

-
Ewout
- Donateur (5x)

Leuk, een rit over mijn geboortegrond. Als het in de agenda past doe ik mee!
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Ik kom ook wel die kant op mits ik kan op de datum haha
-
Niels83
- Donateur (3x)

Jij was bij geboorte een provincie-groot?Falcon schreef:Leuk, een rit over mijn geboortegrond.
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Ik ben er ook graag bij!
-
N207
- Donateur

Ook hier: als het in de agenda past ben ik er!
-
postma
- Donateur (5x)

Leuk, als de datum bekend is en wij kunnen.
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Zeker interesse. Roep maar een datum!