Kleine Saab meet in Groningen tijdens Zweedse kerstmarkt?

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
sev
Donateur
Donateur

Kleine Saab meet in Groningen tijdens Zweedse kerstmarkt?

Bericht door sev » wo 04 nov, 2015 14:43

Hey,

Ik zag dit event voorbij komen op facebook: https://www.facebook.com/events/542423829267796/" onclick="window.open(this.href);return false; Er wordt dit jaar een Zweedse kerstmarkt gehouden nabij de Suikerfabriek. Meer info is ook hier te vinden: http://www.zweedsekerstmarkt.nl/#!voorbezoekers/ctn7" onclick="window.open(this.href);return false;

Wellicht tof om bijvoorbeeld op de zondag een kleine Saab meet te houden? :)

jaap noord
Geregistreerd lid

Re: Kleine Saab meet in Groningen tijdens Zweedse kerstmarkt

Bericht door jaap noord » wo 04 nov, 2015 17:23

12 zou kunnen, 13 niet.
Moet het beter zijn dan in Slochteren!!!!!!!! Persoonlijk vond ik editie 2012 en 13 helemaal, maar dan ook helemaal niks!!!! En daar dan ook nog entree voor te vragen. Nou nou, poe poe!!!!!!

sev
Donateur
Donateur

Bericht door sev » do 05 nov, 2015 11:26

Oeh, nou dat hoop ik ook dan. Maar met de aanwezigheid van een paar van onze pracht Saabjes moet zo'n markt toch al een stuk beter uit te houden zijn? ;)

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » do 05 nov, 2015 14:30

Wat was er mis met 2012 en 2013?

jaap noord
Geregistreerd lid

Bericht door jaap noord » do 05 nov, 2015 14:45

Odin, wij zijn een aantal keren, lees, jaren, aanwezig geweest op de kerstmarkt te Slochteren, wij, en wij niet alleen, kwamen tot de conclusie dat de laatste tijd het fut er een beetje uit was. Althans zo kwam het wel over, en het bezoekersaantal liep ook terug. De entree prijs was hoog genoeg. Vorig jaar zijn wij niet geweest, maar het jaar daarvoor waren er maar weinig bezoekers, en niet alleen bezoekers maar ook standhouders.
Ben wel benieuwd wat Groningen er van maakt.

Plaats reactie