Ik had verschillende pb's gehad, dat mensen er graag bij zouden zijn, maar dat 22 Juni niet niet uitkwam.
Dus nieuwe datum is 14 September geworden.
Ik hoop dat dit beter uitkomt
Omdat Brandslang het momenteel nogal druk heeft met de verbouwing van z'n huis,Dacht ik :
Zal ik dan als ex-Scarabee-Rijder de handdoek maar oppakken.
Omdat verschillende mensen de auto al gepoetst hebben in afwachting van de 4e Scarabee Groen Meeting, dacht ik bij mezelf, je moet die mensen ook de kans geven om d'r bolide te showen.
De eerste Scarabee Groen Meeting op 3 juli 2011 was een geweldig succes! Zie: viewtopic.php?f=52&t=91962&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;
Met 1 cayenne rode Saab en 13 prachtige Scarabee Groene Saabs vergezeld door een fantastische groep mensen hebben we een geweldig leuke dag gehad.
Ook de tweede Scarabee Groen Meeting op 8 juli 2012 was erg gezellig! Zie: viewtopic.php?f=52&t=114803&start=90#p1296526" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook van de 3e Scarabee Groen Meeting zijn mooie foto's zie :viewtopic.php?f=52&t=123245
Hier starten we de organisatie van de 4e Scarabee Groen Meeting, speciaal voor alle bezitters van een SCARABEE GROENE SAAB (of forummers die ook graag willen komen en een lift krijgen van iemand met een Scarabee Groene Saab).
De datum is dit jaar vastgesteld op 14 september 2014
De locatie zal dit jaar waarschijnlijk weer dezelfde zijn als de vorige jaren. Het adres is Breullaan 1, Driebergen-Rijsenburg.
Deze locatie is zeer geschikt gebleken. Er is ruimte genoeg, er kunnen zeker 30 Saabs staan. Naast de locatie is een restaurant waar vorig jaar dankbaar gebruik van gemaakt is voor de kleine en grote boodschappen. Daarnaast is er volop zon overdag besteld dus ook dat is extra genieten.
Kom je ook? Plaats dan een reactie in dit topic met daarin het type Saab en het aantal personen waarmee je verwacht aanwezig te zijn.
Heb jij je aangemeld maar ben je toch verhinderd? Dan lezen we graag een afmelding. Alvast dank!
Voor diegene die niet weten hoe een Scarabee eruit ziet:

M'n ex.
Ik lees wel of er animo voor is, en wil dan wel'n lijstje bijhouden.
1 Berta Zonder Scarabee
2 Brandslang
3 Jungleman
4 Mennoherstel
5 Dubbelbrand
6

dit is een TEST,