Volg de Saabrijder! 22-09!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Volg de Saabrijder! 22-09!

Bericht door theun » wo 17 jul, 2013 23:31

Het doel: zoveel mogelijk Saab-gekken (wijsheden zo je wilt) leren kennen en een zo lang mogelijke stoet bereiken.

Het plan:
Op een zondag in september wil ik een route rijden door Nederland. Onderweg zal ik een aantal stops maken voor een praatje en bandenschoppen. Iedereen die zin heeft kan onderweg aansluiten en meerijden en meestoppen! Ik zal een tijd/route-tabel maken en de snelheid zal wat laag worden om iedereen mee te kunnen laten rijden.

Dus aan en af haken wanneer het je past!

De route:
Omdat ik in Friesland (wijnjewoude) woon ga ik daar starten (op tijd, ik denk een uur of 8. ). Ik wil dan richting Emmen/Hoogeveen oid. Vervolgens richting Enschede en daarna nog iets naar het zuiden. Ik vertrek op tijd om niet al te laat wat zuidelijker te zijn en de snelheid voor de 96-rijders behapbaar is. Het idee is om dan het stokje over te dragen aan een andere Saab-rijder die gevolgt kan worden.

In eerste instantie ben ik dus op zoek die mee wil doen met dit iniatief. En blije reacties vind ik altijd leuk!

Laat maar horen!

Volg de Saab-rijder :nod: :nod:

AeroR
Geregistreerd lid

Re: Volg de Saabrijder!

Bericht door AeroR » wo 17 jul, 2013 23:59

Hoe laat zijn jullie in zuid limburg zodat ik ook kan aansluiten? :wink:
Leuk initiatief, ik overweeg zelf ook om een keer een rondrit door het mooie heuvelland te organiseren.

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » do 18 jul, 2013 0:12

:D

Superplan! Ik ga dit draadje volgen.
http://www.youtube.com/watch?v=Y8zzG4n8CpM" onclick="window.open(this.href);return false;

:O:

Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Bericht door Lady9-5NG » do 18 jul, 2013 8:30

Wat een leuk idee! Ik wacht de def. datum en route even af om te zien of meedoen mogelijk is voor mij.

Randolph
Geregistreerd lid

Bericht door Randolph » do 18 jul, 2013 10:12

Super leuk idee!!

Mocht je in het mooie Twente komen, ben je altijd welkom voor een bakkie koffie en wie weet rijden we verder mee......

Ik hou het in de gaten!!

Christiaan94
Donateur
Donateur

Bericht door Christiaan94 » do 18 jul, 2013 17:14

Superleuk! Mocht de stoet ergens op de A1 rijden of een rustpunt in de buurt van Deventer hebben rij ik mee! Stickie 8)

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door reiernumans » do 18 jul, 2013 20:50

Awesome! Als jullie over de A27 komen langs Utrecht ga ik proberen ook aan te haken! 8)

Tiny900
Geregistreerd lid

Bericht door Tiny900 » do 18 jul, 2013 22:35

Ik woon in noord-limburg, Gennep, als jullie in de buurt komen en ik ben vrij, wil ik graag aanhaken. gr. Tiny 900

Brinta
Geregistreerd lid

Bericht door Brinta » vr 19 jul, 2013 0:42

Als je een datum en route hebt kan ik die dag vrijhouden en zou ik zeker aanhaken leuk!

theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door theun » vr 19 jul, 2013 19:23

Is er iemand die halverwege de stoet wil voortzetten?

Pleeboy
Geregistreerd lid

Bericht door Pleeboy » za 20 jul, 2013 22:20

Hey Theun, ik ben Teun en rij in een 90 van 1987! :-)
Ik bedoel maar: als dat niet past weet ik het niet meer...
Idee: misschien de route zo te maken dat je in een "8" over nederland gaat, jij doet een noordelijke lus, ik een zuidelijke en smiddags komen we samen? Want met een paar stops er nog tussenin en een rustig tempo moet je met een dagafstand van 4-500km rekenen denk ik en als je dat in een lus omzet ben je net half nederland door...

theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door theun » za 20 jul, 2013 22:49

Pleeboy schreef:Hey Theun, ik ben Teun en rij in een 90 van 1987! :-)
Ik bedoel maar: als dat niet past weet ik het niet meer...
Idee: misschien de route zo te maken dat je in een "8" over nederland gaat, jij doet een noordelijke lus, ik een zuidelijke en smiddags komen we samen? Want met een paar stops er nog tussenin en een rustig tempo moet je met een dagafstand van 4-500km rekenen denk ik en als je dat in een lus omzet ben je net half nederland door...
Leuk! 8ter de Saab-rijder aan!

Zullen we eens een zondag gaan prikken? Liefste niet in het weekend van de KLK, want die doen we ook mee. :O:

theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door theun » za 20 jul, 2013 22:51

22 September?

Pleeboy
Geregistreerd lid

Bericht door Pleeboy » za 20 jul, 2013 23:07

Ja geen probleem, dat lukt ook voor mij. Tenzij er 500 anderen bezwaar hebben natuurlijk :wink:

theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Volg de Saabrijder! 22-09!

Bericht door theun » za 20 jul, 2013 23:24

Dan hoeven we enkel de 8 nog te bedenken.

Waar zouden we de nullen tot een acht kunnen maken? Omgeving Hilversum/ Apeldoorn/zwolle

Iemand een leuk plan?

Plaats reactie