voor de derde x reeds het ardeens hammetje

Het voorstel van de uitbater is donderdag 21 feb 2013 (diegene die de week ervoor valentijn zijn vergeten .....)
Voorstel -rond etenstijd (plusminus 19 uur )
Reserveren is nodig ivm de inkoop van de vèrkens. de afspraken hier omtrent worden gemaakt met de uitbater
Geïnteresseerden worden tzt van de juiste info voorzien. (Neem paspoort mee, steenworp over de grens )
Deze meeting is nog steeds toegankelijk voor de noorderlingen

alternatieven : stoofvlees -goulash spaghetti
indien je voor de alternatieve gerechten kiest graag daar dan melding van maken anders word er verondersteld dat je voor het hammetje gaat (wat uiteraard de beste keus is )
omdat verleden jaar het financiële geregeld werd door bestway is hij weer tot tijdelijke penningmeester bevorderd ;hoe dit gaat lopen zal nog verder uitgeklaard worden ,dit eerste bericht zal dus tzt ook aangepast worden
bestway schreef verleden jaar al :
Eten inclusief drank, koffie en door de organisatie verzorgd dessert verrassing: €32,00
Het eenmans organisatiecomité heeft mij tot penningmeester gebombardeerd
Zodra jullie binnenkomen, en vooral vóór jullie gaan eten en drinken, bij mij afrekenen
Indien we te kort komen doet Werli de deur op slot en laat er niemand uit voordat het tekort is aangezuiverd.
aanmelden is 1 en hier word dus rekening mee gehouden ,afmelden is 2 en houd ik niet van
laat ons zo afspreken dat de laatste week er geen afmeldingen worden getolereerd of je stuurt iemand in je plaats (die iemand zoek je zelf ) of je betaald het bedrag netjes zonder gezeur het is onaanvaardbaar dat ik voor 40 mensen reserveer en op de dag er maar 30 verschijnen (vorig jaar maar 1 iemand niet komen opdagen , onlangs weer toevallig diezelfde )
1-bestway : is weer de geldwolf !!!
millerman
Christaero OOOOo
Krizzie
evo nu met de gaybrio
vyv kaarsjeskiller
berta-spotvogel
johnb52- zegt dat hij er 2 op kan miller zet er 10€ op (geen idee of jos boekmaker wil spelen ? nog meer mensen die willen wedden )
taaffert Heb alleen n'en Volvo hoor!en wil bodygards
10-jhon doe -( ik ken hem wel )
Sporthatch-groen of oranje overallleke
Sabriolet- red gay
Robinson1
robinson2 (is de aanhang van 1)
G-ice zegt dat hij de snelste gaybrio heeft
ar kachelt nu met een 9.5
U-Poll zal zen paarden de sporen geven
Tenfour badeendverzamelaar
lex 9-3 cabrio
20- Robske slaafje van evo
nove mille heeft een vervanger aangesteld
powertje pr man kcp
kawaman vuile handen man kcp
gfgf heeft al eens een zeemeermin aangereden
mangox komt even over uit de usa
Marius0404 met nieuwe schokdempers
zoonlief met de zegen van hierboven
Chyron
Chyron 2
30-
ps : al 7 inschrijvingen voordat hier tekst stond ,enkel een niets zeggende titel (raar volk
ps 2 ; ik weet dat er iemand die 950 km verder woont zen best gaat doen om erbij te zijn ,dus kom niet af met het is te ver
ps 3 ; die weddeschap !! we gaan dit verder uitwerken ! maar daar dient tegenover te staan dat het saabforum er ook beter van dient te worden >dus wordt vervolgd