demontagedag saab 99-90-900 / super weer!
-
Thom
- Donateur

demontagedag saab 99-90-900 / super weer!
Zaterdag 20 oktober houd ik hier in Voorst voor Saab liefhebbers een demontagedag van 3 Saabs:
1 x Saab 99 EMS 1973
1 x Saab 90 1987
1 x Saab 900 LPT 5 drs 1993
Doel van de dag is om tenminste 2 saabs geheel te demonteren, tot op elke bout en moer. Een Saab gaat vast op de trailer om afgevoerd te worden naar het oud metaal. We hebben de beschikking over een brug, gereedschap is aanwezig maar het is altijd goed zelf gereedschap mee te nemen. De dag is bedoeld voor iedereen die (enigszins) kan sleutelen of wie wil leren hoe een Saab in elkaar zit.
En voor de belangstellenden kunnen zijn de gedemonteerde onderdelen voor weinig beschikbaar.
start: 10.00 uur (ontvangst 09.30-10.00 uur)
einde: +/- 16.00 uur
Kosten: geen
De lunch wordt verzorgd, maar het is fijn als je zelf voor de groep iets te drinken of te eten meeneemt. Mocht de weersvoorspelling te slecht zijn, dan schuiven we 1 dag op naar de zondag. Graag je aanmelding aan mij of via dit topic bevestigen!
Thom van der Wiel
Korte Breestraat 16
7383 BK Voorst
06-10050290
NB treinstation Voorst-Empe op 300 meter
AANMELDINGEN
1. Thom
2. MrToetToet
3. Mr. polaroid
4. Laurent
5. Rene
6. BertE
7 redmervand
8. ruud 9.3
9 ....
1 x Saab 99 EMS 1973
1 x Saab 90 1987
1 x Saab 900 LPT 5 drs 1993
Doel van de dag is om tenminste 2 saabs geheel te demonteren, tot op elke bout en moer. Een Saab gaat vast op de trailer om afgevoerd te worden naar het oud metaal. We hebben de beschikking over een brug, gereedschap is aanwezig maar het is altijd goed zelf gereedschap mee te nemen. De dag is bedoeld voor iedereen die (enigszins) kan sleutelen of wie wil leren hoe een Saab in elkaar zit.
En voor de belangstellenden kunnen zijn de gedemonteerde onderdelen voor weinig beschikbaar.
start: 10.00 uur (ontvangst 09.30-10.00 uur)
einde: +/- 16.00 uur
Kosten: geen
De lunch wordt verzorgd, maar het is fijn als je zelf voor de groep iets te drinken of te eten meeneemt. Mocht de weersvoorspelling te slecht zijn, dan schuiven we 1 dag op naar de zondag. Graag je aanmelding aan mij of via dit topic bevestigen!
Thom van der Wiel
Korte Breestraat 16
7383 BK Voorst
06-10050290
NB treinstation Voorst-Empe op 300 meter
AANMELDINGEN
1. Thom
2. MrToetToet
3. Mr. polaroid
4. Laurent
5. Rene
6. BertE
7 redmervand
8. ruud 9.3
9 ....
-
Mr.Polaroid
- Geregistreerd lid
Re: demontagedag saab 99-90-900
Ik heb ook veel zin om te komen.
Met het BOEMELTJE rij ik zo de garage bij Thom binnen....
Met het BOEMELTJE rij ik zo de garage bij Thom binnen....
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
Het station in voorst ligt practisch naast de woning van thom
Ik zou je of daar laten oppikken op wandelen vanaf daar, is goed te doen
Ik zou je of daar laten oppikken op wandelen vanaf daar, is goed te doen
-
Thom
- Donateur

ik heb er even bijgezet dat het treinstation op 300 meter afstand ligt, dat is een boemeltje dat tussen Apeldoorn en Zutphen heen en weer kachelt
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Thom schreef: Kosten: geen
edit eindelijk iets gratis, is het een 5 deurs
-
Mr.Polaroid
- Geregistreerd lid
Het zou toch leuk zijn wanneer we met een klein cluppie de Saabs gaan ontmantelen tot er zelfs geen basis meer aanwezig is...
Wie vergezelt ons nog meer?
Zo, topic staat even boven aan nu
Wie vergezelt ons nog meer?
Zo, topic staat even boven aan nu
-
Thom
- Donateur

Ik heb even een lijstje gemaakt met de aanmeldingen. Zal ik Turbopilot ook noteren? 
-
koorenkip
- Geregistreerd lid
Lijkt me best leuk! kan ik me aanmelden onder voorbehoud?
-
Thom
- Donateur

ja dat kan, ik heb hier ooit 35 man gehad op een demontagedag dus er is ruimte zat ....
-
Thom
- Donateur

het een update gedaan. De aanmelding gaat nog niet zo snel als andere jaren, het druppelt binnen. Voor een indruk van vorige keren:
viewtopic.php?f=52&t=89503&hilit=demont ... t&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
of
viewtopic.php?f=52&t=89503&hilit=demontagedag+voorst" onclick="window.open(this.href);return false;
het weer belooft in elk geval prima te worden.
viewtopic.php?f=52&t=89503&hilit=demont ... t&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
of
viewtopic.php?f=52&t=89503&hilit=demontagedag+voorst" onclick="window.open(this.href);return false;
het weer belooft in elk geval prima te worden.
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
zo te horen gaat het lekker weer worden zaterdag 
-
Thom
- Donateur

Re: demontagedag saab 99-90-900 / super weer!
het wordt nog beter weer dan vandaag zelfs. De auto's staan al klaar voor demontage!
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Re: demontagedag saab 99-90-900 / super weer!
Misschien een fotootje als lekkermaker ...
Jammer dat ik het nu net zie, gaat morgen niet lukken denk ik.
Veel plezier!!!
Jammer dat ik het nu net zie, gaat morgen niet lukken denk ik.
Veel plezier!!!