je bent welkom vanaf 11 uur voor een drankje en een klein hapje eind 18 uur ,daarna mag je niet meer binnen
dit is al de datum zodat je er rekening kan houden (maarten)
ondervoorbehoud van het weer !!!
locatie ; wuustwezel
verdere info pas ik nog wel aan
mvg w
ps :voor de noordelijke vrienden ; het parkeren in belgië is verplicht in de rijrichting !





