werli's house warming 30 juli

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

werli's house warming 30 juli

Bericht door werli » za 25 jun, 2011 9:49

ja het tuinset is geleverd :D

je bent welkom vanaf 11 uur voor een drankje en een klein hapje eind 18 uur ,daarna mag je niet meer binnen :wink:

dit is al de datum zodat je er rekening kan houden (maarten)
ondervoorbehoud van het weer !!!


locatie ; wuustwezel :o

verdere info pas ik nog wel aan

mvg w

ps :voor de noordelijke vrienden ; het parkeren in belgië is verplicht in de rijrichting !

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door millerman » za 25 jun, 2011 9:51

Ha, leuk! Ik ben er bij!

Gebruikersavatar
xsp1x
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door xsp1x » za 25 jun, 2011 10:15

Lekker toch zo af en toe een GAMBAAAATJE !!!,,,,


ik zal ook aanwezig zijn als ik nog binnen mag ??? :(

Rudi

Gebruikersavatar
Maarten
Lid van verdienste

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door Maarten » za 25 jun, 2011 12:55

werli schreef:dit is al de datum zodat je er rekening kan houden (maarten)
Fijn dat de datum nu al bekend is. Ik ga meteen iets proberen te regelen, want ik sta de dertigste uiteraard weer ingeroosterd om de economie draaiend te houden.

Gebruikersavatar
Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door Sabriolet » za 25 jun, 2011 13:47

Dat willen wij graag meemaken.
neem ik Sabrioletta ook mee. Die wil ook graag zien hoe het nou definitief geworden is.

groet
Sabriolet 8)

Gebruikersavatar
Garrett
Lid van verdienste

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door Garrett » za 25 jun, 2011 16:04

Maarten schreef:ik sta de dertigste uiteraard weer ingeroosterd om de economie draaiend te houden.

Idem hier :| Maar ruilen gaat niet lukken, ik val die dag al in voor een collega die op vakantie is!

Op de één of andere manier komen Werners ribbetjes/gamba's/tapa's/housewarming-data nooit goed uit

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door millerman » za 25 jun, 2011 17:04

Moet je ook zo laat werken dan?

inactief
Geregistreerd lid

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door inactief » zo 26 jun, 2011 0:07

Vandaag alvast geoefend met parkeren in de rijrichting, dus ik heb het volste vertrouwen dat ik het de 30e nog niet verleerd ben.

Moet ik m'n zwembroek meenemen of is de badmeester vrij die dag?

Gebruikersavatar
Garrett
Lid van verdienste

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door Garrett » zo 26 jun, 2011 12:28

millerman schreef:Moet je ook zo laat werken dan?
tot 5 :evil:

Gebruikersavatar
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door Vyv » zo 26 jun, 2011 23:30

Staat genoteerd!

Gebruikersavatar
bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door bestway » ma 27 jun, 2011 0:56

Dan ben ik helaas op vakantie .....................

Gebruikersavatar
Red lady
Geregistreerd lid

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door Red lady » ma 27 jun, 2011 16:05

Als ik in het land (B of NL) ben en niet hoef te werken, me voor hoef te bereiden op dating shows, probeer de techniek van een handrembochtje-inparkeren-in-de-goede-rijrichting onder de knie te krijgen, niet verzopen ben op de Gentse feesten, etc etc dan ben ik natuurlijk van de partij :lol:

turboflix
Donateur
Donateur

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door turboflix » ma 04 jul, 2011 15:46

tadaaaa....de afdeling 'prewinter snertmeeting'' is ook van de partij als het goed is :-)

baaaaiii.. :O: :O:

Gebruikersavatar
Phantom
Geregistreerd lid

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door Phantom » di 05 jul, 2011 11:25

Zal eens zien of ik het kan onthouden, hoef maar 2 dorpen (Zundert -> Wernhout) verder te rijden voordat ik in Worstwezel ben. :mrgreen:

Gebruikersavatar
katja
Geregistreerd lid

Re: werli's house warming 30 juli

Bericht door katja » di 05 jul, 2011 23:15

damn, dan ben ik elders

ik neem aan dat wij de jacuzzi nog gaan inwijden? :smart:

Plaats reactie