Parkeerplaatsmeeting - Langevelderslag 11-01 11:01
-
windekind
- Donateur

Ja, het was een leuke meeting.
Weer veel opgestoken dus ga ik nu serieus nadenken over nieuwe steek schijven en een andere uitlaatdemper.
De 900 van Koert vind ik een plaatje, vooral onder de motorkap. Een prachtige gas-installatie!
Trouwens, Saabs in het algemeen is altijd mooi om te zien in een groep.
Weer veel opgestoken dus ga ik nu serieus nadenken over nieuwe steek schijven en een andere uitlaatdemper.
De 900 van Koert vind ik een plaatje, vooral onder de motorkap. Een prachtige gas-installatie!
Trouwens, Saabs in het algemeen is altijd mooi om te zien in een groep.
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
Ja echt gaaf die dingen! In de carros van een aantal maanden geleden stond hoe slecht en langzaam die auto's eigenlijk waren! Iets van 120 pk ofzo! Echt grappig verhaal...Berry schreef:Laat maar komen....(alle foto's met de FZ-28 genomen?)
Delorean is toch ook een icoon.... maar echt zóóóó eighties!
Die dingen worden tegenwoordig nog gemaakt en hebben dan iets meer pk's
-
Koert
- Donateur (2x)

Waren die niet geheel van roestvast staal? Dus lekker aan de zware kant? Zag er wel lollig uit met die vleugeldeuren.B.J.B.Jr. schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens! Hebben jullie ook die fotoshoot van die delorean's gezien? Back 2 the future!windekind schreef:Trouwens, Saabs in het algemeen is altijd mooi om te zien in een groep.
-
windekind
- Donateur

-
Rhinobirds
- Geregistreerd lid
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
GeWELDIG! is dat zo'n slechte kwaliteit dat de deur niet dicht blijft...?Rhinobirds schreef:Laat die foto's eens zien! Toen Wouter en ik als laatste weg reden was er iemand waarvan die zijn linker deur open ging en bij de eerste kruising moest stoppen om hem weer dicht te doen. Ik ben wel benieuwd of dat zo'n Delorean was.
-
windekind
- Donateur

-
Wouter
- Donateur (2x)