Parkeerplaatsmeeting - Langevelderslag 11-01 11:01

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
windekind
Donateur
Donateur

Bericht door windekind » ma 12 jan, 2009 2:27

Ja, het was een leuke meeting.
Weer veel opgestoken dus ga ik nu serieus nadenken over nieuwe steek schijven en een andere uitlaatdemper.

De 900 van Koert vind ik een plaatje, vooral onder de motorkap. Een prachtige gas-installatie!
Trouwens, Saabs in het algemeen is altijd mooi om te zien in een groep.

B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Bericht door B.J.B.Jr. » ma 12 jan, 2009 23:06

windekind schreef:Trouwens, Saabs in het algemeen is altijd mooi om te zien in een groep.
Daar ben ik het helemaal mee eens! Hebben jullie ook die fotoshoot van die delorean's gezien? Back 2 the future!

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 12 jan, 2009 23:08

Ja heb ik ook nog foto's gemaakt.

B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Bericht door B.J.B.Jr. » di 13 jan, 2009 9:21

Berry schreef:Laat maar komen....(alle foto's met de FZ-28 genomen?)

Delorean is toch ook een icoon.... maar echt zóóóó eighties!
Ja echt gaaf die dingen! In de carros van een aantal maanden geleden stond hoe slecht en langzaam die auto's eigenlijk waren! Iets van 120 pk ofzo! Echt grappig verhaal...

Die dingen worden tegenwoordig nog gemaakt en hebben dan iets meer pk's

Koert
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Koert » di 13 jan, 2009 19:15

B.J.B.Jr. schreef:
windekind schreef:Trouwens, Saabs in het algemeen is altijd mooi om te zien in een groep.
Daar ben ik het helemaal mee eens! Hebben jullie ook die fotoshoot van die delorean's gezien? Back 2 the future!
Waren die niet geheel van roestvast staal? Dus lekker aan de zware kant? Zag er wel lollig uit met die vleugeldeuren.

windekind
Donateur
Donateur

Bericht door windekind » di 13 jan, 2009 20:34

Ja, zo'n Delorean is helemaal RVS, bijna mat geborsteld. Tenminste zo is de wagen van een zakenrelatie van mij.
Ziet er heel byzonder uit.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 13 jan, 2009 22:10

Dat wel maar niet echt mooi vind ik.

Rhinobirds
Geregistreerd lid

Bericht door Rhinobirds » di 13 jan, 2009 22:41

Laat die foto's eens zien! Toen Wouter en ik als laatste weg reden was er iemand waarvan die zijn linker deur open ging en bij de eerste kruising moest stoppen om hem weer dicht te doen. Ik ben wel benieuwd of dat zo'n Delorean was.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » di 13 jan, 2009 22:44

Jep, dat waren ze.

B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Bericht door B.J.B.Jr. » wo 14 jan, 2009 8:52

Rhinobirds schreef:Laat die foto's eens zien! Toen Wouter en ik als laatste weg reden was er iemand waarvan die zijn linker deur open ging en bij de eerste kruising moest stoppen om hem weer dicht te doen. Ik ben wel benieuwd of dat zo'n Delorean was.
GeWELDIG! is dat zo'n slechte kwaliteit dat de deur niet dicht blijft...?

windekind
Donateur
Donateur

Bericht door windekind » wo 14 jan, 2009 10:32

GeWELDIG! is dat zo'n slechte kwaliteit dat de deur niet dicht blijft...?
Ja, engels hè, of beter gezegd iers. Daar valt wel eens iets vanaf. Ze hebben ook een magnetische uitlaatpijp om de verloren onderdelen niet kwijt te raken.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » wo 14 jan, 2009 11:59

Die deur ging volgens mij niet zomaar open. Ze waren bezig om die twee auto's op te stellen en eentje reed even een bochtje met de deur open. Dat kan nou eenmaal met zo'n vleugeldeur.

Plaats reactie