Hammetjes 2015
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: Hammetjes 2015
Geen foto's van het toetje, wel andere pica's:

De boys waren een selfie aan het maken

De boys waren een selfie aan het maken

-
evo
- Donateur (2x)

180? Regen? Welke regen?Krizzie schreef:...Bij 180 vond ik het mooi geweest met die regen.
Wat klinkt die 900 van jouw trouwens mooi!
Was weer gezellig heren! Op naar een volgende?
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Ziet er goed uit (het hammetje).
Binnenkort karten + spareribs / sushi in Tilburg stel ik voor...
Binnenkort karten + spareribs / sushi in Tilburg stel ik voor...
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Haha thanks!evo schreef:180? Regen? Welke regen?Krizzie schreef:...Bij 180 vond ik het mooi geweest met die regen.![]()
Wat klinkt die 900 van jouw trouwens mooi!
Was weer gezellig heren! Op naar een volgende?
Hoeveel vermogen draait die caab van jouw? Vind mijn 900 al angstig snel, zeker op hoge toeren voelt het alsof je accelereert terwijl je bergaf gaat, maar je werd alsnog behoorlijk snel kleiner aan de horizon toen je voorbij kwam.
-
johnb52
- Donateur (7x)

parma schreef:Wel geen terugbetaling via iban
Wel geen?
Man man man...
-
evo
- Donateur (2x)

Jep, hij is vrij rap... Ben de laatste tijd eigenlijk nog niets op 4 wielen tegengekomen wat niet kleiner werd in mijn spiegelsKrizzie schreef:..Hoeveel vermogen draait die caab van jouw? Vind mijn 900 al angstig snel, zeker op hoge toeren voelt het alsof je accelereert terwijl je bergaf gaat, maar je werd alsnog behoorlijk snel kleiner aan de horizon toen je voorbij kwam.
Al zullen die heus wel rond rijden hoor... die illusie heb ik niet...
Echter, ondanks mijn tamme "winter tune", kwam ronde 150 toch de TCS weer de fun verpesten... Ik schat dat ik nu zo rond de de 400pk in het vooronder heb...
Heb gelukkig de scherpere nokkenassen al klaar liggen
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Dat verklaard wel het een en ander ja..
Hij's wel verdomd stil overigens. Ik zag je alleen voorbij komen, hoorde verder niks.
Hij's wel verdomd stil overigens. Ik zag je alleen voorbij komen, hoorde verder niks.
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Maar dat betekent dattie vals speelmillerman schreef:Komt door de elektromotoren op de achterwielen!