Lago Di Veersi BBQ No 2.0 (pagina 6)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
stefanvanderweele
In memoriam †

Re: GEEN!!! Lago Di Veersi BBQ No 2.0 (pagina 5)

Bericht door stefanvanderweele » zo 10 mar, 2013 21:39

Dus.... Oma is niet meer...... :( :( :( Maar het Veerse meer nog wel...!

Ik weet dat het een beetje vroeg in het jaar is om het aan te kondigen..... Lago Di Veersi BBQ gaat dit jaar weer gebeuren! Voorjaar.... April/ Mei.. bij +20 graden Celcius gaan we grillen!!!

Hou het in de gaten want het wordt weer heerlijk!!!

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Lago Di Veersi BBQ No 2.0 (pagina 6)

Bericht door johnb52 » zo 10 mar, 2013 22:20

Ik ga t in de gaten houden!

nako
Geregistreerd lid

Bericht door nako » zo 10 mar, 2013 23:07

Ik ook....ben alleen met meivakantie weg

Jethro
Geregistreerd lid

Bericht door Jethro » zo 10 mar, 2013 23:55

Dat is misschien wel leuk om even in de gaten te houden.. :)

N2024
Geregistreerd lid

Lago Di Veersi BBQ No 2.0 (pagina 6)

Bericht door N2024 » ma 11 mar, 2013 14:59

Leuk!

Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Joopyboy » ma 11 mar, 2013 20:48

Leuk, ja! Als het even kan, wil ik er bij zijn.

stefanvanderweele
In memoriam †

Bericht door stefanvanderweele » ma 11 mar, 2013 22:42

Okee, goed! er is in ieder geval animo....! Stay tuned!

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » di 12 mar, 2013 18:07

Ja beter nog even te wachten op 20 graden. En als het meezit spoelt er tegen die tijd een walvis aan.

Dat geklaag altijd dat door merg en been gaat, bij mij: Is het nu al weer schoon op :-S+ Waarom is er zo weinig ingeslagen. Dat had je kunnen zien aankomen - heb je achteraf geen commissie Cohen voor nodig - dat als er forummers samenkomen er flink gegeten (schransen) gaat worden. Voor de zekerheid - om elke klager de mond te kunnen snoeren/vol te stoppen - is het niet onverstandig om een paardentrailer te laten arriveren. Want wat is dat immer een schitterend ensemble/combinatie: Saab + paardentrailer ! :love: :love: :love: Met wat erin :-S+ Niet iedereen houdt van vis. Of hield als kind niet van levertraan :P . En dan is een ander stukje vlees (een ander zoogdierkarkas zonder baleinen :oops: ) prettig. Voor de vega's onder ons zal er wel zeegras, wier en lamsoren (vers van het land :evil: ) te grazen zijn.
Al zal het worst wezen, in de trailer (letterlijk te nemen :twisted: ) of frikandellen of broodjes tartaar (Is hier een dokter bij de bbq ? Ja hier. En ik heb net als jij spontane buikkrampen. Dokter moet even kaka doen en zal je dan snel helpen. De diagnose is al bekend. Dat is toppie dokter ! Acute ..het druipt al op mijn schoenen. Bah bah kaka .

Jongens, hoeveel saus moeten we meenemen ? Is tien emmers genoeg ? Voor twintig meter potvis ? Al ligt er een verdwaalde ijsbeer naast (te hongeren ..moeder..hij leeft nog :green_spider: ) dan nog kun je weer acht emmers terug naar huis slepen. Forummers zijn zo kieskeurig. Bij de saus geen koopzegels, gratis kopen, gratis, dan voorzie ik al wat we zullen moeten aanhoren..ach en wee, ja sorry, nee maar, zagen en ? Klagen. Vis bedorven, worst zonder vel, wierook, saus is minstens 20 graden warm met dit weer, de bbq brandt op de winterspaarstand, eb en vloed...

stefanvanderweele
In memoriam †

Bericht door stefanvanderweele » di 12 mar, 2013 20:56

Inmiddels ligt Gunar lekker te slapen.....

Afbeelding

Qabriolet
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Qabriolet » di 12 mar, 2013 21:19

Op naar Kamperland. Zeeland here we come!

paul_cci
Geregistreerd lid

Bericht door paul_cci » wo 13 mar, 2013 10:25

Leuk, deze gaan we zeker in de gaten houden!

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » wo 13 mar, 2013 14:09

stefanvanderweele schreef:Inmiddels ligt Gunar lekker te slapen.....

Afbeelding

Gezond en wel opgestaan vanmorgen jongens ! :wow: Voel me nog wel een beetje brak. Zoals elke morgen weer gestart met minstens een flesje tot de bodem leegdrinken. Dat tikt aan, Yakult :-P+ Heeft me wel van mijn scheurbuik afgeholpen maar als bijwerking ... (aambeien, bah gunar, zoiets zet je niet op internet)...flinke jeuk + eelt op mijn handen (van het vele krabben, toe zeg, jakkes wat een gedrol) voor in de plaats gegeven. Wie oud wil worden met zijn darmbacteriën - in goed gezelschap - moet er wat voor doen.. doorslikken. Jongens daarbij vergeleken is levertraan een godendrank. Smaakt voor geen kanten als ? Alleen als ie ijs en ijskoud is...geen reclame maken...heel kruidig, geen groene thee bedoel ik te zeggen. Mijn buurvrouw mixt dat met breezer voordat ze met de rollator boodschappen gaat halen. Prima mens. Nam vanmorgen al mijn lege flessen (zie foto) mee, de schat, want ja zonder mijn statiegeld zal zij in deze conjuncturele situatie geen droog brood meer dik kunnen beleggen met kuipjes goede vetten. Ik neem altijd die geheel verzadigde, Gunar. Ja ge bent goed bezig buuf ! En u heeft nog al uw eigen tanden en handen :evil: Mijn levenswijze aanpassen zou haar de dood betekenen. Gunar als jij je dooddrinkt met die yoghurtdrankjes maak ik het als jouw buurvrouw ook niet lang meer. Daarom is stoppen geen optie. In ons fraaie Vogelaarwijkje zorgen wij voor elkaar, tegen wil en dank, niet zomaar sociale coëxistentie (na conjucturele situatie even doorbladeren in het woordenboek of Googlen) nee fundamenteel overleven; survival achter de vitrage van de aanleunwoning. Wat een verantwoordelijkheid voor mij. Die ik niet uit de weg ga, zie foto :drunksingers:

Gisteravond nog niet eens halverwege met mijn verhaal en spraakwater (zie foto). En ja hoor de blikopener stuk. Kan ook zijn ingeslikt. Weet het niet meer. De slaap, waar ik ook geen weet van had, overviel mij als een dief in de nacht. Zonder inbraaksporen. Zou mijn buurvrouw soms - nee zo kan ik niet over haar gaan doemdenken - gisteravond behalve drie kilo suiker voor in het suikerpotje niet ook de blikopener meegepakt hebben ? Uit eigen lijfsbehoud en dat van mij. Nee, onmogelijk, wat een schat. Want vanmorgen lag die blikopener als altijd achter de geraniums. Die van mij die zij met liefde voor mij verzorgd. Elke morgen wat groeimiddel. Heel direct geïnjecteerd (woordenboek ? ) Een peuk van haar - met menthol - uitgedrukt in de bloempot.

Ingeslapen zonder schaapskuddes tellen ! Wanhopigen en rustelozen zouden er jaloers van worden. Wat ze ook waren. Hij wel lekker indutten, die mafkees (mafkees :wow: 24 op 7/100% gunars gemoedstoestand. Heel bitter. Niemand wil met mij ruilen.
Niet meer zo draaierig als gisteren, bloeddruk dan gestegen, dus... denk niet dat het verstandig is om in huis nog te zoeken naar die blikopener. Hoeveel blikopeners heb ik wel niet ? Achter de geraniums vanmorgen. Maar gisteravond niet. Ik woon in een wonderlijk huis (blikopener met pootjes is niet alledaags).

Veere ? Ter overname, rijksmonument, staat daar een kerktoren. In de paardentrailer hoef ik dus geen ruimte vrij te houden voor :-S+ Een vuurkorf. :P Goedkoper zul je ze niet gauw vinden. Te koop, symbolisch, voor 1 euro . Zie daar maar eens een blikopener voor te krijgen bij de gerenommeerde :lol: huishoudspeciaalzaak (bij de Blokker inderdaad !).

Lago di Veersi BBQ ! Ik kan bijna niet wachten met het aantrekken van mijn Hawai-shirt !!! Here comes the sun...Good Vibrations...Only God knows...Surfin Lago di Veerso :D

Zie daar ! +? Van gunar. Bericht 2500 !!! Een nieuw PR (Persoonlijk Record). Ben bang dat ik dat niet meer ga overtreffen. Zeer heuglijk feit, voor velen. Niet voor allen.
:applause:

Jethro
Geregistreerd lid

Bericht door Jethro » wo 13 mar, 2013 20:45

stefanvanderweele schreef:Inmiddels ligt Gunar lekker te slapen.....
Ik vroeg me al af: wat hij zou gebruikt hebben..? :mrgreen:

stefanvanderweele
In memoriam †

Bericht door stefanvanderweele » wo 13 mar, 2013 21:32

[]

Ongelooflijk! Moet we tijdens de BBQ allemaal even proberen... tentje opzetten... volgende dag weer fris... :lol:
Reden: Overbodige quote verwijderd.

Knientje
Geregistreerd lid

Bericht door Knientje » do 14 mar, 2013 0:41

Hm, ik heb tegen die tijd waarschijnlijk geen Saab meer :oops:
Mag ik dan nog steeds komen?
Als ik tenminste al een andere voiture heb dan.
Anders moet ik de Slopel Astra van mijn zus zien te carjacken :wink:
EEN KLEIN BEETJE VERDER RIJDEN DAN DE ROUTEBESCHIJVING AANGEEFT!!! ACHTER DE BOSJES ZITTEN WE!!! RIJ GEWOON HET GRAS OP, KOMT GOED!!
En zoals we in Zeeland zeggen: Boem is ho en plons is water...

Plaats reactie