nics schreef:bovendien had ik het dus echt koud![]()
Parkeerplaatsmeeting - Langevelderslag 11-01 11:01
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
AcidStyle
- Geregistreerd lid
-
Koert
- Donateur (2x)

En van wie is deze schoonheid, ik vind hem schitterend (ben niet echt bekend met 900-jes maar specs? mooi ding iig.
Leuke foto's van allen. Ziet er erg geslaagd uit het meetinkje, taaffert succes met je schade hoop dat het een beetje meevalt.
Mine mine mine
Was inderdaad een leuke meeting met mooie auto's en leuke mensen en voor mij een thuiswedstrijd (kon daarom niet thuisblijven). Wel koud, maar des te beter smaakte de warme versnaperingen in het restaurantje en de koffie van Wouter. Leuk ook om weer wat nieuwe gezichten te ontmoeten. Verder heb ik staan kwijlen bij de 99 4 deurs met T16 blok van Windekind (Wolf in schaapskleren). Lijkt me echt schitterend om met zo'n auto eens zo'n opgeschoten jochie met een Golf GTI te pesten
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Robbert
- Donateur (6x)

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Zeer kranig, mag wéér naar de garageDe Flok schreef:En heeft de Ibiza zich kranig verweerd? Zelf ook niets aan over gehouden? Toch wel schrikmomentje van de dag neem ik aan
Ik vond het zieliger voor die man, wederom een Japanse auto (niet zakelijk) die van rechts komt en mij geen voorrang geeft...
Aan het einde van het gesprek de man nog gecomplimenteerd met zijn goede keuze om `m in de Ibiza te parkeren en niet in mijn SAAB, waarnaartoe ik op weg was
Foto's!
Goed, eerst nog even wat zelfbevlekking, vond een volledig gepoetste auto midden in de sneeuw toch wel wat leuke plaatjes opleveren. Heeft anderhalve maand binnen gestaan onder een doek. In 1x starten he, zo hoort het.

Alle neuzen dezelfde kant op!

Kofferbakhandel

Wat is ie mooi he, Doefy
Gaat toch kriebelen als ik die bikkel uit Zweden zo zie staan.

Vuig

Malachiet van Wouter en de T16 99 van Windekind, wat een prachtige auto, met name onder de kap!

Al genoeg gezien, maar blijft mooi.

De Aero van Coen

Wie?? Ja Coen, zo trots als een aap met drie lullen.

-
Sapphire
- Donateur (7x)