Parkeerplaatsmeeting - Langevelderslag 11-01 11:01

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 11 jan, 2009 19:11

nics schreef:bovendien had ik het dus echt koud ;-)
:coldsnow: :devil_laugh:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 11 jan, 2009 19:35

Was gezellig, maar ook wel een beetje fris. Zit nu in Den Bosch, maar zal vanavond de foto's online zetten. Er was een auto in mijn Ibiza gereden op weg naar de Fabrique, daardoor was ik wat vertraagd. Iedereen inmiddels goed opgewarmd? :)

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » zo 11 jan, 2009 19:45

taaffert schreef:Er was een auto in mijn Ibiza gereden...
En heeft de Ibiza zich kranig verweerd? Zelf ook niets aan over gehouden? Toch wel schrikmomentje van de dag neem ik aan :shock:

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » zo 11 jan, 2009 19:51

De Flok schreef:Toch wel schrikmomentje van de dag neem ik aan :shock:
Nee, hij kwam later mij nog tegen

el-barro
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door el-barro » zo 11 jan, 2009 21:11

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de motorkap openzetten van je 99 is echt zó 2009 :lol:

AcidStyle
Geregistreerd lid

Bericht door AcidStyle » zo 11 jan, 2009 21:21

el-barro schreef:Afbeelding
En van wie is deze schoonheid, ik vind hem schitterend (ben niet echt bekend met 900-jes maar specs? mooi ding iig.

Leuke foto's van allen. Ziet er erg geslaagd uit het meetinkje, taaffert succes met je schade hoop dat het een beetje meevalt.

popov
Geregistreerd lid

Bericht door popov » zo 11 jan, 2009 21:43

inderdaad een mooitje zeg :D

Koert
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Koert » zo 11 jan, 2009 22:02

En van wie is deze schoonheid, ik vind hem schitterend (ben niet echt bekend met 900-jes maar specs? mooi ding iig.

Leuke foto's van allen. Ziet er erg geslaagd uit het meetinkje, taaffert succes met je schade hoop dat het een beetje meevalt.

Mine mine mine :D . 1990 T16S op lpg, standaard pk's (175), alle opties, meegespoten airflow kit, alles onder de kap gereviseerd, wielophanging gereviseerd, vers overgespoten in originele kleur Malachite Green, US import, dus alle Amerikaanse ongein voor dat bouwjaar (airbag, ABS, mijlenteller, 5 remlichten, side markers, etc.). Nu nog 16" aero's eronder en dan is hij klaar.

Was inderdaad een leuke meeting met mooie auto's en leuke mensen en voor mij een thuiswedstrijd (kon daarom niet thuisblijven). Wel koud, maar des te beter smaakte de warme versnaperingen in het restaurantje en de koffie van Wouter. Leuk ook om weer wat nieuwe gezichten te ontmoeten. Verder heb ik staan kwijlen bij de 99 4 deurs met T16 blok van Windekind (Wolf in schaapskleren). Lijkt me echt schitterend om met zo'n auto eens zo'n opgeschoten jochie met een Golf GTI te pesten :twisted: . Een mooi en profi stukje huisvlijt, kan ik altijd wel waarderen.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 11 jan, 2009 22:12

Koert schreef:[...] de 99 4 deurs met T16 blok van Windekind (Schaap in wolfskleren).
:donot:

Wolf in schaapskleren

Koert
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Koert » zo 11 jan, 2009 22:22

Oops :oops: . Fijn dat er nog mensen opletten :wink: .

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 11 jan, 2009 22:33

Jammer dat ik er niet bij was maar ik had een afspraak bij de schouwburg.

panhead
Geregistreerd lid

Bericht door panhead » zo 11 jan, 2009 22:40

ik had een afspraak bij de schouwburg
Om 11:00? Zeker cultuur?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 11 jan, 2009 23:36

Nee om 2 uur. Een musical van Annie M G Schmidt: leuk voor de kinderen.

Daarvoor Rhinobirds nog geholpen met het verwisselen van een achterklep.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 12 jan, 2009 0:38

De Flok schreef:En heeft de Ibiza zich kranig verweerd? Zelf ook niets aan over gehouden? Toch wel schrikmomentje van de dag neem ik aan :shock:
Zeer kranig, mag wéér naar de garage :lol:
Ik vond het zieliger voor die man, wederom een Japanse auto (niet zakelijk) die van rechts komt en mij geen voorrang geeft...
Aan het einde van het gesprek de man nog gecomplimenteerd met zijn goede keuze om `m in de Ibiza te parkeren en niet in mijn SAAB, waarnaartoe ik op weg was ;)

Foto's!
Goed, eerst nog even wat zelfbevlekking, vond een volledig gepoetste auto midden in de sneeuw toch wel wat leuke plaatjes opleveren. Heeft anderhalve maand binnen gestaan onder een doek. In 1x starten he, zo hoort het.
Afbeelding
Afbeelding

Alle neuzen dezelfde kant op!
Afbeelding

Kofferbakhandel
Afbeelding

Wat is ie mooi he, Doefy :love:
Gaat toch kriebelen als ik die bikkel uit Zweden zo zie staan.
Afbeelding

Vuig :twisted:
Afbeelding

Malachiet van Wouter en de T16 99 van Windekind, wat een prachtige auto, met name onder de kap!
Afbeelding

Al genoeg gezien, maar blijft mooi.
Afbeelding

De Aero van Coen
Afbeelding
Afbeelding

Wie?? Ja Coen, zo trots als een aap met drie lullen.
Afbeelding

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 12 jan, 2009 2:07

Die 900 van Koert is idd een mooie verschijning. Op de onderdelendag zowat een uur over de LPG installatie staan ouwehoeren :lol:

En ik lees allerlei lovende woorden over de T16 99 van Henk, maarreh... waar zijn die foto's van "under the hood" dan? ;)

Plaats reactie