Demontagedag 900 Turbo, Zondag 13 juli

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 13 jul, 2008 22:53

Menno schreef:We misten je al :wink:
Dat is aardig van je. :) :)

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » zo 13 jul, 2008 23:10

RobbertS schreef:Ja en dan ben ik er ook weer bij!
En ik!

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 13 jul, 2008 23:12

Mooi er ontstaat al een nieuwe kopgroep.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 13 jul, 2008 23:17

Pfoe.. redelijk gaar na een lange dag onderweg. 350 km op lpg met een babbelende Menno naast me. Maar alleen al de zeer nette achterklep die ter plekke is gewisseld was de rit meer dan waard. Maar ook het mooie weer, het klussen, de mensen en de catering waren erg goed. Dat Brink kon sleutelen wisten we al, maar ook Lennart heeft zich drie slagen in de rondte gewerkt vandaag. Hulde!

Mijn auto stond er vandaag wat minder representatief doordat 's ochtends een bumperextensie van m'n auto afwaaide (gisteren vergeten vast te zetten) :lol: Net op de A13 werd ik nog gespot door SjoerdK en z'n vader; ja dat was ik dus.. :oops:

Op de terugweg in Utrecht nog een leuk staaltje onderdelenhandel: Van de snelweg af, wat onderdelen op een willekeurige Kliko gelegd, meteen doorrijden en vervolgens maurits_m met een cryptische omschrijving z'n onderdelen laten zoeken. :P

Door de lange rit kwamen we wel wat te laat aan bij de Sissende Sampan, maar speciaal voor ons waren de lieftallige dames meer dan bereid om nog een heerlijke Thaise maaltijd uit de pan te toveren. Een afsluiting geheel volgens traditie dus!

Moe maar voldaan. Iedereen bedankt!

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 13 jul, 2008 23:19

Die Sampan is een grap, neem ik aan? :lol:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 13 jul, 2008 23:20

brinky schreef:Die Sampan is een grap, neem ik aan? :lol:
Titel van Suske en Wiske in ieder geval.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 13 jul, 2008 23:30

brinky schreef:Die Sampan is een grap, neem ik aan? :lol:
Nee man! Daar hebben Menno en ik echt nog tête à tête zitten eten onder het genot van en dood glas Amstel. Ik ga echt niet van die rommel bij the Golden Arches (=helemaal geen bier) zitten eten, plus dat die tent echt vlakbij Menno z'n crib is. Dat jullie aardappeleters uit tukkerland nou niet tegen een beetje rode pepers kunnen.. :wink:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 13 jul, 2008 23:34

Ja, die rode pepers... bij de Thai was dat allemaal erg lekker... maar als je daarna nog met een winderige Michiel terug naar Twente moet wordt 't toch minder. :farter.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 13 jul, 2008 23:40

Hee wat leuk, ik dacht al dat jij het was! :D Kwamen net terug uit Amsterdam, de Anniversary eens even goed uitgelaten, heerlijke auto!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 14 jul, 2008 0:37

Ik kwam RayB én Jarno93 al tegen bij Thom in de vroege morgen :D Wat een saamhorigheid dat saabforum. Iedereen die heeft bijgedragen aan deze dag bedankt! Het was erg gezellig.

De stabi's heb ik idd meegenomen uiteindelijk, sorry jarno93 ;)

Ik krijg morgen geloof ik een dvd met de foto's, dus die zullen binnenkort te zien zijn. Ik hoop maar dat ik niet in al te rare posities gefotografeerd ben :lol:

RayB
Geregistreerd lid

Bericht door RayB » ma 14 jul, 2008 9:40

En foto's van die witte wegwerp overal mogen zeer zeker niet online :oops: :oops: :oops:

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » ma 14 jul, 2008 22:25

Nog geen plaatjes? Tjees, moet ik het gaan onthouden zeker

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 14 jul, 2008 23:14

Jongens, ik mis nog wat gereedschap. Willen degenen die ook gereedschap bij zich hadden even uitkijken naar:

- een 17-19 steeksleutel (goed merk, weet niet precies welke, Gedore?)
- 17 ring-steeksleutel (wsl. Lux)
- 19 ring-steeksleutel (wsl. Lux)
- dikke kruiskopschroevendraaier, geheel rood, ook rood plastic om de steel

Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » ma 14 jul, 2008 23:16

...

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 14 jul, 2008 23:18

Zolang je maar zeker weet dat het gereedschap niet in de sloper ligt... komt-ie wel weer terug.

@Robert: is het karkas al opgehaald?

Plaats reactie