Aangenaam, Nikita
demontagedag 21-11 saab 900 NG + 900 scarabee in Voorst
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
Re: demontagedag 21-11 saab 900 NG + 900 scarabee in Voorst
Haha, ja dat klopt :p
Aangenaam, Nikita
Aangenaam, Nikita
-
Data58
- Geregistreerd lid
Hoi Thom, zijn er nog wat onderdeeltjes over op de Saab 900NG. Zoek nog een kapje voor het trekhaakoog en ik zag dat er mistlampen in zaten zijn die er nog, met de schakelaar en relais. Ook zoek ik nog een dopje voor in de ruitenwisserarm, om de moer af te dekken.
-
Thom
- Donateur

Iedereen bedankt voor het sleutelen! Was inderdaad een super dag, niet in het minst door de zon.
Van de 900 NG zijn er nog veel onderdelen, maar de mistlampen zijn gereserveerd. Als je wat anders nog wilt hebben wees snel, want binnen nu en 10 dagen week gaat hij weg. Dopje ruitenwisserarm wordt even zoeken maar zou er moeten zijn.
Het blok van de 900 was, eh, een beetje aan zijn eind. Ik geloof dat Joachim de drijfstang ergens onder de kap gevonden heeft .... was dwars door het oliefilter heen gegaan of zo ...
Van de 900 NG zijn er nog veel onderdelen, maar de mistlampen zijn gereserveerd. Als je wat anders nog wilt hebben wees snel, want binnen nu en 10 dagen week gaat hij weg. Dopje ruitenwisserarm wordt even zoeken maar zou er moeten zijn.
Het blok van de 900 was, eh, een beetje aan zijn eind. Ik geloof dat Joachim de drijfstang ergens onder de kap gevonden heeft .... was dwars door het oliefilter heen gegaan of zo ...
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Heb je geen foto meer kunnen maken van dat onderblok en die drijfstang, Thom? Zag er heftig uit zeg 
-
JeroenT
- Geregistreerd lid
Het was een erg leuk dagje, erg veel nieuwe kennis opgedaan
en het weer en de soep waren geweldig! De volgende keer ben ik er weer bij! @thom kan je me nog en pb-tje sturen met je rekening nummer, dan kan ik het geld naar je overmaken voor de gaskabel en zonnekleppen!
-
Thom
- Donateur

voor degenen die weer zin hebben: zie viewtopic.php?f=52&t=95201" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Thom
- Donateur

en wederom een dag: viewtopic.php?f=52&t=122696" onclick="window.open(this.href);return false;