demontagedag Voorst 99-900T-900i16LPG zaterdag 14 maart 2009
-
Thom
- Donateur

-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
Thom
- Donateur

Deelname genoteerd (en voorruit/gaskabel is er voor je!)
update deelnemers:
1. Sapphire
2. Menno
3. Wilbert
4. Reub + aanhang
6. Hveldmarn
7. Strider + vader
9. DiedX
10. Joachim
11. Marc van Beek
12. Henri
13. Arnoud 99cc + broer
15. Roccoh + aanhang
17.
Als het nog veel drukker wordt, trek ik (voor de gevordere sleutelaar) de Finlandia misschien onder de carport vandaan, die moet gestript worden voor restauratie.
update deelnemers:
1. Sapphire
2. Menno
3. Wilbert
4. Reub + aanhang
6. Hveldmarn
7. Strider + vader
9. DiedX
10. Joachim
11. Marc van Beek
12. Henri
13. Arnoud 99cc + broer
15. Roccoh + aanhang
17.
Als het nog veel drukker wordt, trek ik (voor de gevordere sleutelaar) de Finlandia misschien onder de carport vandaan, die moet gestript worden voor restauratie.
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
-
Thom
- Donateur

-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
Reub
- Geregistreerd lid
-
DiedX
- Geregistreerd lid
Helaas heeft DiedX laten verzaken
Waar ik overnacht (bij mijn moeder) is het gisteravond erg gezellig geweest. Iets te gezellig. Ik moet zeggen dat het weer hier wel perfect is geweest voor demontage, ik hoop dat de club het dan ook goed naar zijn zin heeft gehad, en bied mijn excuses aan voor de no-show.
Waar ik overnacht (bij mijn moeder) is het gisteravond erg gezellig geweest. Iets te gezellig. Ik moet zeggen dat het weer hier wel perfect is geweest voor demontage, ik hoop dat de club het dan ook goed naar zijn zin heeft gehad, en bied mijn excuses aan voor de no-show.
-
Hannes
- Forum Admin
-
Menno
- Geregistreerd lid
Zo, ook weer terug. Fijne dag, goed gezelschap, uitstekende catering. Ik weet nu iig hoe een '73 LE uit elkaar moet
O ja, nogal trillende en bonkende heenreis met Wilbert bleek te komen door een zeer ernstig versleten achterband; tot op en uiteindelijk door de bewapening heen. Tja, onderhoud en zo
Velg met band geleend van Thom en zonder enig symptoom teruggereden. Sorry Wilbert, dank Thom.
O ja, nogal trillende en bonkende heenreis met Wilbert bleek te komen door een zeer ernstig versleten achterband; tot op en uiteindelijk door de bewapening heen. Tja, onderhoud en zo
-
Robbert
- Donateur (6x)