demontagedag Voorst 99-900T-900i16LPG zaterdag 14 maart 2009

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » wo 11 mar, 2009 23:08

tuurlijk, neem hem mee! Je weet hoe het gaat, als hij eenmaal weer een schroevendraaier in de handen heeft .... :)

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » wo 11 mar, 2009 23:22

Ik kom dus ook :)

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » do 12 mar, 2009 13:11

graag een optie voor mij, als ik kom dan komt het broertje van mijn vriendin ook mee.

Sowieso wil ik een knappe voorruit en gaskabel (i, handgeschakeld) reserveren voor een classic 900 ;)

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » do 12 mar, 2009 13:14

Deelname genoteerd (en voorruit/gaskabel is er voor je!)

update deelnemers:
1. Sapphire
2. Menno
3. Wilbert
4. Reub + aanhang
6. Hveldmarn
7. Strider + vader
9. DiedX
10. Joachim
11. Marc van Beek
12. Henri
13. Arnoud 99cc + broer
15. Roccoh + aanhang
17.

Als het nog veel drukker wordt, trek ik (voor de gevordere sleutelaar) de Finlandia misschien onder de carport vandaan, die moet gestript worden voor restauratie.

wilbert95
Geregistreerd lid

Bericht door wilbert95 » do 12 mar, 2009 22:48

Wat doen we eigenlijk als het heel de dag regent? Is er een grote tent beschikbaar? Volgens de KNMI wordt het zaterdag niet al te best :(

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » vr 13 mar, 2009 19:29

Voor een buitje kan geschuild worden onder de carport, maar de voorspellingen zijn inmiddels zo dat het een mooie dag zou moeten worden.

Het gaat vast weer een leuke dag worden!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » vr 13 mar, 2009 21:48

Dat denk ik ook! Het gereedschap is ingeladen, het lijkt nu net of ik achter verlagings veren heb :D

Tot morgen allemaal, als ik geen pech krijg (dit wordt de vuurproef voor de 99!) :P

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 14 mar, 2009 8:10

Heb er zin in. Nog een paar kleine dingetjes doen/pakken en dan kan ik ook afsteken naar Voorst.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » za 14 mar, 2009 12:33

Allen, Veel plezier.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 14 mar, 2009 13:02

Zij hebben er wel belachelijk lekker weer bij.

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » za 14 mar, 2009 15:11

Helaas heeft DiedX laten verzaken :(

Waar ik overnacht (bij mijn moeder) is het gisteravond erg gezellig geweest. Iets te gezellig. Ik moet zeggen dat het weer hier wel perfect is geweest voor demontage, ik hoop dat de club het dan ook goed naar zijn zin heeft gehad, en bied mijn excuses aan voor de no-show. :oops:

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » za 14 mar, 2009 18:06

Een korte impressie van de dag (tot net nu de lunch...).

Ik heb wat foto's geschoten. Veel leuke auto's gezien. En gelukkig was er nog 1 V**vo.

En natuurlijk weer een aantal van de forum helden gesproken. Heren het was weer erg gezellig. En lekkere broodjes.

Groet

Hannes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » za 14 mar, 2009 18:15

ziet er goed uit heren ! 8)

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » za 14 mar, 2009 20:57

Zo, ook weer terug. Fijne dag, goed gezelschap, uitstekende catering. Ik weet nu iig hoe een '73 LE uit elkaar moet 8)

O ja, nogal trillende en bonkende heenreis met Wilbert bleek te komen door een zeer ernstig versleten achterband; tot op en uiteindelijk door de bewapening heen. Tja, onderhoud en zo :oops: Velg met band geleend van Thom en zonder enig symptoom teruggereden. Sorry Wilbert, dank Thom.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » za 14 mar, 2009 21:03

Menno schreef:Zo, ook weer terug. Fijne dag, goed gezelschap, uitstekende catering. Ik weet nu iig hoe een '73 LE uit elkaar moet
Handige info voor de transpantatie van JB.

Plaats reactie