Demontagedag 900 Turbo, Zondag 13 juli

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » vr 11 jul, 2008 0:57

Wouter schreef:
Robert Jansen schreef::wink: Ho ho, er moet wel tijd zijn s'ochtends om 5 bakken koffie te drinken terwijl ik in mijn jogging broek door de tuin slenter....
Anders is het geen zondag!
Robert, ook weer niet te hard drinken hè, deze zaterdag. Als je erg brak bent sloopt dat niet zo lekker. De laatste keer in Den Haag kon ik ook niet zoveel. Pas laat in de middag kreeg ik een waas voor mijn ogen en kon ik nog wat kunsten vertonen.

Om vervolgens zowat in slaap te vallen..
Ik kan het uit ervaring ook ten zeerste afraden.Voelde me de hele dag een slappe vaatdoek en heb ook op dat niveau gesloopt toen.

Ga trouwens inderdaad op lustrumreis, 19 in totaal! Wordt vast mooi, maar ik houd mn hart vast voor het begrip dat het vliegtuigpersoneel zal kunnen opbrengen. Een hoop, hoop ik.

Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » vr 11 jul, 2008 11:26

Robert, je hebt een pb!

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » vr 11 jul, 2008 11:27

Nee hoor :roll:

Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » vr 11 jul, 2008 11:28

ja hoor! :lol:

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » vr 11 jul, 2008 11:33

jij ook :lol:

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » za 12 jul, 2008 11:27

RoccoH schreef::? En het is de zondag geworden om eens heerlijk op kantoor te gaan zitten... maar goed, is ingepland tot 14:00, dus ik kom na afloop wel langs als het niet al te veel uitloopt op de zaak :)

En opnieuw verschoven, ben waarschijnlijk pas vanaf 17:00u klaar op de zaak...

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » za 12 jul, 2008 14:11

Goh, dat is eigenlijk vreemd, steeds als mijn werk verschuift ben ik beter af....
Maar wel balen zeg! Je hebt mijn nummer, dus als je later alsnog kan komen dan laat maar weten!
Anders staan de delen later voor je klaar en kom ik wel een keer naar Wageningen.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 13 jul, 2008 20:15

Komt er nog een verslag?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 13 jul, 2008 20:40

Ben net thuis. Er was een fotocrew aanwezig, dus de nodige plaatjes zullen er wel komen.

Was vanochtend al vroeg begonnen... dus heb de auto rijdend nog meegemaakt. Tsja, alles is te fixen, maar de lijst met mankementen was wel erg groot, ben ik bang. Koppakking was echt heeeeel erg lek. Bakje zoemde als een lijster in paartijd. Een deur + motorkap rot... en her en der (wielkasten, een kokerbalk, een draagarmbevestiging) roest gevonden.

Toen ik weg ging waren er nog een paar sleutelaars bezig... maar al het belangrijke was eigenlijk al gedemonteerd. Blok eruit, ophanging voor+achter eraf. Uitlaat eronderuit, interieur eruit. Vrij kaal...

Voor de liefhebbers is geloof ik nog een complete set stabilisatorstangen over.

jarno93
Geregistreerd lid

Bericht door jarno93 » zo 13 jul, 2008 21:30

Ben ook net thuis, veel opgestoken, catering prima, bijna ruzie gehad met een paar kampjoekels toen Robert mijn auto probeerde, dus al met al; een geslaagde dag.

Btw: ik houd me aanbevolen voor de stabi stangen.

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » zo 13 jul, 2008 22:32

Helaas helaas, Lennat zag zijn kans schoon en is de gelukkige eigennaar van een mooie stabi set.

Voor de rest zijn Wyb en ik echt mega blij met hoe het vandaag ging, weer was goed, demontage ging voortvarend, mensen waren leuk.
Heb zelf alleen beschamend weinig gedaan, maar ja, die moet je er ook tussen hebben he :wink:

Allemaal heel erg bedankt namens Wyb en ondergetekende!

RayB
Geregistreerd lid

Bericht door RayB » zo 13 jul, 2008 22:37

Robert Jansen schreef: Heb zelf alleen beschamend weinig gedaan
Wij ook hoor :) Behalve wat aan het rode monster klooien.
Het zag er ook wel uit alsof er genoeg mensen met de biersaab
bezig waren en om daar dan nog eens tussen te duiken.

Indeed fijne catering, leuke mensen, ik moet bekennen dat mijn
eerste indruk van dit forum en de mensen niet verkeerd was.

Nu maar hopen dat deze luide en uitgesproken amsterdammer
een beetje meevalt in de omgang voor jullie ;)

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » zo 13 jul, 2008 22:43

Ah, hamers, slijptol, vonken trekken boven dampende benzine, buitengewoon smakelijke lunch (dank aan Wybrich), een fijn stukske turbo-uitlaat voor m'n 2.1, nieuwe klep voor Wouter ter plekke met succes gemonteerd en gesteld, Duitse deernes langs de snelweg, doosjes vol prachtig 99-spul uit Brinky's grommende machine, goed sleutelvolk. Topdag! Robert en Wybrich (en Freek en mevr. Jansen): hartelijk dank. Volgende keer weer in Den Haag?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 13 jul, 2008 22:44

Ja en dan ben ik er ook weer bij!

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » zo 13 jul, 2008 22:47

We misten je al :wink:

Plaats reactie